به دنبال نتایج ضعیف پرسپولیس درفصل جاری شایعه بازگشت افشین قطبی به این تیم شنیده می‌شد اما مدیربرنامه‌های این مربی هرگونه مذاکره‌ای فی‌مابین دو طرف را تکذیب کرده است. به گزارش «ایسنا»، مهدی حاج‌باقر با رد شایعه مذاکره پرسپولیسی‌ها با قطبی، گفت: «افشین با هیچ کسی مذاکره نکرده و او الان فقط از چین، کره‌جنوبی و یک کشور اروپایی پیشنهاد دارد. افشین اگر پیشنهاد مذاکره‌ای را غیر از طریق بنده دریافت کند، حتما آن را با من هماهنگ می‌کند. همچنین امیدواریم مشکل مالیاتی او که بارها از هیات مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس درخواست حل آن را داشتیم نیز برطرف شود. واکنش به شایعه مذاکره قطبی با پرسپولیس

به دنبال نتایج ضعیف پرسپولیس درفصل جاری شایعه بازگشت افشین قطبی به این تیم شنیده می‌شد اما مدیربرنامه‌های این مربی هرگونه مذاکره‌ای فی‌مابین دو طرف را تکذیب کرده است. به گزارش «ایسنا»، مهدی حاج‌باقر با رد شایعه مذاکره پرسپولیسی‌ها با قطبی، گفت: «افشین با هیچ کسی مذاکره نکرده و او الان فقط از چین، کره‌جنوبی و یک کشور اروپایی پیشنهاد دارد. افشین اگر پیشنهاد مذاکره‌ای را غیر از طریق بنده دریافت کند، حتما آن را با من هماهنگ می‌کند. همچنین امیدواریم مشکل مالیاتی او که بارها از هیات مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس درخواست حل آن را داشتیم نیز برطرف شود.

ابهام فیفا در مورد اسلامیان و امیرشقاقی

در حالی‌که آیت‌اللهی روز هشتم دی ماه سال جاری با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان از سمت خود کناره‌گیری کرد و این استعفا مورد قبول رئیس فدراسیون قرار گرفت هنوز در سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال، نامش به‌عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیده می‌شود.به گزارش کاپ، این در حالی است که کفاشیان، در حکمی محمود اسلامیان را به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال منصوب کرد و مدت‌ها است از انتخاب امیر شقاقی به‌عنوان سرمربی تیم ملی بانوان می‌گذرد اما سایت فیفا، همچنان از مریم ایراندوست به‌عنوان سرمربی تیم بانوان کشورمان یاد کرده است.

افشارزاده: کرار نشان داد مرد است

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با کاپ، از بیانیه باشگاه استقلال علیه علیرضا منصوریان ابراز بی‌اطلاعی کرد: «من این بیانیه را نخواندم ولی معتقدم در کل باید به مسائل پهلوانی در ورزش توجه ویژه‌ای داشت.» وی درباره بازگشت کرار جاسم به ایران مطابق وعده‌ای که داده بود نیز گفت: «کرار به قولی که به من داد پایبند بود. کرار با وفای به عهدش، نشان داد مرد است. به‌طور حتم این بازیکن نقش عمده‌ای در آینده تیم دارد.»

تهدید داوران فوتسال جدی شد

داوران فوتسال ماه‌ها است که از عدم دریافت حق‌الزحمه معوقه خود از سال ۱۳۹۱ ناراضی هستند و در لیگ امسال نیز چند بار صحبت از تهدید آنها برای عدم قضاوت در رقابت‌های لیگ به میان آمد.به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از داوران فوتسال مدعی شد که اگر حق‌الزحمه آنها تا روز دوشنبه پرداخت نشود، هیچ داوری یک روز پیش از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر از شهرش خارج نخواهد شد.

ورزش مشکل کمبود بودجه دارد

کمال‌الدین پیرموذن عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس درباره بودجه ورزش کشوربه خبرگزاری برنا می‌گوید: «متاسفانه همچنان ورزش کشور با مشکل کمبود بودجه روبه‌روست و به‌رغم شعارهای مسوولان و مجلسیان همچنان این مشکل وجود دارد. درست است که چند وقت گذشته با کاهش چشمگیر قیمت نفت مواجه بودیم، اما این مساله نباید روی ورزش کشور تاثیر بگذارد. »