برنامه فعالیت های شهرداری مشهد به مناسبت دهه ولایت اعلام شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهردرای مشهد، جشنواره تفریحی ورزشی غدیریه از سوی مدیریت تربیت بدنی و ورزش‌های همگانی در دهه ولایت و از عید قربان تا غدیر برگزار می‌شود.
این جشنواره در بوستان‌ها و مدارس منتخب مناطق 13 گانه شهرداری و باحداقل دو اجرا برای هر منطقه، بین روزهای 24مهر تا 3 آبان برگزار می‌شود.همچنین افتتاحیه مسابقات کشتی محلات مشهد نیز همزمان با عید سعید قربان، در خانه کشتی واقع در مجموعه شهید بهشتی خواهد بود.
اجرای نقاشی دیواری، نصب یادمان، ریسه و پرده، اکران پُل‌گالری از برنامه‌های مدیریت امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهردرای مشهد، در این دهه است.نقاشی دیواری مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) نیز به متراژ ۲۵مترمربع در خیابان طبرسی، المهدی غربی ۱۷ و نقاشی دیواری کانون فرهنگی برهان، روزهای ۲۴ مهر تا ۲ آبان ماه اجرا می‌شود. همچنین در مدت یادشده، ۱۵ یادمان موقت شهری نصب شده و شش پل نیز محل اکران پل‌گالری ها خواهدبود. توزیع و نصب ریسه‌های رنگی به‌طول ۸۴هزار متر در ۱۰۰ سایت سطح شهر و توزیع و نصب پرده‌های رنگی به طول ۴۵هزار و۳۴۰ متر در سطح شهر، از دیگر برنامه‌های این دهه است.