آیا این پایان کار  یک هنرمند است؟
در آخرین ساعاتی که ویژه‌نامه ساختمان صفحه‌بندی و برای چاپ ارسال می‌شد، میزبان حمیدرضا میرسعید قاضی ‌صنعتگر هنرمند و نام‌آشنایی شدیم که بارها در همایش‌های بین‌المللی آثار وی که شامل چاپ عکس‌های اختصاصی بر روی سفال، سرامیک و کاشی است به میهمانان خارجی اهدا می‌شود. آثار وی به عنوان سفیر صلح و دوستی مردم ایران در خانه میهمانانی که از سراسر جهان به ایران می‌آیند جای گرفته است.

میرسعید قاضی که چند روز پیش از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی ایران در ترکیه بازگشته بود، با انبوهی از روزنامه‌های ترک زبان به دفتر روزنامه آمد که مصاحبه‌های مندرج در آن، بیانگر استقبال بی‌نظیر ترک‌ها از آثار ارائه شده او در نمایشگاه بود. در این سفر رییس دانشگاه آتاتورک از وی دعوت نموده بود تا برای ارائه تجربیاتش به دانشجویان ترک، بار دیگر به ترکیه سفر کند. اما دیری نگذشت که متاسفانه فهمیدیم این کارآفرین نمونه و تقدیر شده کشور به دلیل مشکلات اقتصادی که زاییده شرایط اخیر کشور به واسطه تحریم‌هاست، کارگاهش را برای فروش گذاشته است. بسیار متاثر شدیم که چرا کسی که هنرش در آن سوی مرزها مورد استقبال قرار می‌گیرد و بیش از دو دهه برای ارائه هنرش تلاش کرده است باید چنین سرانجامی داشته باشد.
این هنرمند به سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد که گفته است از کسانی که به واسطه تحریم‌ها صنعتشان آسیب دیده است حمایت می‌کنیم و از ما پرسید مگر ما دستمان به وزیر می‌رسد که از ایشان درخواستی داشته باشیم؟ اکنون از خود می‌پرسیم، آیا می‌توان از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان میراث فرهنگی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولان بانکی و حتی متولیان عرصه ساخت و ساز اعم از دولتی و خصوصی انتظار داشت ترتیبی اتخاذ کنند تا از فعالیت‌های ارزشمند چنین هنرمندی محروم نشویم؟
آیا می‌شود برای این هنرمند عاشق ایران نیز تدبیر و امید کارگر بیافتد؟
سایت سرام گرافیک: www.ceramgraphic.com
تلفن: ۸۸۱۰۹۴۰۷