همکاری شرکت فولاد مبارکه و صنایع هواپیما سازی ایران
دنیای اقتصاد: دکتر سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از مدیران این شرکت، روز دوشنبه دوازدهم مرداد ماه جاری به شرکت صنایع هواپیما سازی ایران (هسا) رفتند و ضمن دیدار و گفتگو با مهندس سیرتی مدیر عامل این شرکت، با بخشهای مختلف و آخرین دستاوردهای «هسا» آشنا شدند. در این بازدید که تعامل بیشتر دو قطب صنعتی استان اصفهان از سوی طرفین مورد تأکید قرار گرفت، تفاهم نامه همکاری بین مدیران عامل فولاد مبارکه اصفهان و شرکت صنایع هواپیما سازی ایران (هسا) به امضاء رسید.
این گزارش حاکیست در ابتدای این بازدید، مهندس سیرتی مدیر عامل شرکت صنایع هواپیماسازی ایران، توضیحات مبسوطی پیرامون شرکت هسا و بخشهای آن ارائه نمود.

در ادامه دکتر سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه به همراه سایر همراهان خود از مجموعه قسمتهای مختلف شرکت هسا از جمله واحد طراحی و مهندسی، کارگاههای ساخت قطعات فلزی و غیرفلزی، مجموعه آزمایشگاهها و تست قطعات، صنعت الکترو اویونیک و همچنین ساخت تجهیزات و ادوات CNG بازدید بعمل آوردند .
گفتنی است در جریان این بازدید، طی امضای تفاهم نامه ای مقرر گردید در راستای گسترش همکاری دو شرکت،، پروژه هایی با هدف ارتقاء سطح دانش و فناوری بین شرکت هسا و شرکت فولاد مبارکه تعریف و به مرحله اجرا درآید. علاوه بر این، نظام تضامین و تعهدات فی مابین، تسهیل و مورد موافقت قرار گیرد، همچنین طرفین در مورد بازدیدهای دوره ای درسطوح مختلف دو شرکت به تفاهم رسیدند.