دنیای اقتصاد- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با حضور بر مزار محمد تقی بهلول گنابادی ضمن زیارت بارگاه این علامه بزرگ به مقام شامخ بهلول گنابادی ادای احترام کرد. مسعود سلطانی‌فر که به همراه هیات دولت به استان خراسان رضوی سفر کرده بود، با حضور در شهرستان گناباد ضمن بازدید از آرامگاه بهلول گنابادی و زیارت مزار این حکیم یاد و خاطره مجاهدت‌های علامه بهلول گنابادی را گرامی داشت.
وی با حضور درمزار شهدای گمنام شهرستان گناباد به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد و با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل یاد و خاطره پایمردی و رشادت شهدای افراز انقلاب اسلامی خصوصاً شهیدان جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
حضور در مسجد جامع گناباد و سخنرانی و دیدار با مردم خون‌گرم این شهرستان برنامه دیگر معاون رئیس جمهور در سفر به شهرستان گناباد بود.
معاون رئیس جمهور در بدو ورود به شهرستان گناباد مورد استقبال گرم مسئولان و مردم این شهرستان قرار گرفت و امام جمعه شهرستان گناباد ، نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار گناباد و جمعی دیگری از مسئولان این شهرستان ، رئیس سازمان میراث فرهنگی را در این سفر همراهی می‌کنند.