تحقق مدیریت جهادی  با ازخودگذشتگی امکان پذیر است
دنیای اقتصاد-غلامرضا بصیری‌پور با تاکید بر عزم ملی و مدیریت جهادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت فرهنگی گفت: نام‌گذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی» از رهنمودهای مؤثر مقام معظم رهبری با توجه به شرایط موجود کشور است.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی حرکتی است که مشابه آن در زمان دفاع مقدس با حرکت هماهنگ ملت ایران اجرا شده است، ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری به فرهنگ به دلیل اهمیت فرهنگ و ارزش‌های والای دینی است که امروزه توسط دشمنان مورد شبیخون قرار گرفته است و سال‌هاست که تأثیرات نامطلوب آن بر سبک زندگی جوانان ما قابل مشاهد است، از این‌رو ایشان بر فرهنگ و اجرای آن از طریق مدیریت جهادی و عزم ملی تأکید دارند تا در کنار اقتصاد مقاومتی شاهد رشد روزافزون کشور عزیزمان باشیم.
این نماینده شورای شهر در ادامه سخنان خود یکی از جنبه‌های ناصحیح فرهنگی را رواج مصرف‌گرایی از طریق رسانه‌ها و تبلیغات دانست و افزود: امروزه بازارهای ما نیز تحت تأثیر فرهنگ غرب قرارگرفته و به مردم خرید کالاهایی را القاء می‌کند که آن‌ها را به سمت مصرف‌گرایی می‌کشاند. بصیری‌پور همچنین به نقش مهم نخبگان و کارشناسان در تحلیل سخنان رهبری پیرامون این موضوعات اشاره کرد و گفت: باید نظام‌نامه‌ منسجمی در این زمینه تدوین شود و به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود.