نمایشگاه ، شایسته اصفهان باشد
دنیا اقتصاد: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درهفته دولت شاهد کلنگ زنی نمایشگاه بین المللی اصفهان به دست نماینده دولت خواهیم بود.

احمدشریعتی با اعلام این خبر افزود:با توجه به توانمندی ها وظرفیت های خاص نهفته درشهراصفهان وجود یک نمایشگاهی درخور و شایسته شهراصفهان مطرح ودنبال می شد به همین دلیل دردوره چهارم شورا بیشترین سهام را شهرداری تقبل کرد تا هرچه سریعتراین پروژه به سرانجام برسد.
وی بابیان اینکه پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان درشرق اصفهان اجرا وساخته می شود تصریح کرد: علت انتخاب این منطقه به علت حلقه چهارم ترافیکی است که درحال توسعه وگسترش ومکانی است که به راحتی دردسترس شهرقراردارد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: نمایشگاهی که درپل شهرستان قراردارد درحال آسیب زدن به آثارتاریخی است وفضای سبزکنار رودخانه راتحت الشعاع قرارداده است. وی ادامه داد:متاسفانه نمایشگاه فعلی بین المللی اصفهان به دلیل محدودیت فضا،توجه اصناف واقشارمختلف را نتوانسته آن طورکه درخورشایستگی شهراصفهان باشد را جلب نماید.

شریعتی ابرازامیدواری کرد: باحضورنماینده دولت درشهراصفهان شاهدافتتاح واجرای این پروژه ی بزرگ وعظیم باشیم.


برخورد صریح با پدید آورندگان سد معبر
همچنین محمد رضا فلاح، ضمن گلایه از شیوع پدیده سد معبر اظهار کرد: سد معبر نه تنها به بر هم خوردن آرامش شهروندان و مخدوش شدن مبلمان شهری می‌انجامد بلکه آلودگی‌های صوتی بسیاری را نیز با خود به همراه دارد این در حالی است که به تازگی تعداد قابل توجهی از کاسبان شهر در پیاده‌روها و معابر اقدام به سد معبر کرده و هیچ توجهی به هشدارهای مردم نمی‌کنند.
محمد رضا فلاح افزود: بر اساس تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری‌ها، یکی از وظایف مهم شهرداری جلوگیری از سد معبر، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیر مجاز از آن‌ها است به همین دلیل نیز مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان باید با همکاری پلیس راهور و اتحادیه اصناف نسبت به مقابله با واحدهای متخلف و دادن تذکر به آن‌ها اقدام کند.