شماره روزنامه ۶۰۲۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۵۹۳۹ دنیای اقتصاد

اخبار گردشگری - استان‌ها - روزنامه شماره ۵۹۳۹

  • مجوزهای صنعتی بر اساس مزیت‌های استانی

    دنیای اقتصاد-گروه گردشگری/یزد: معاون ارتقای کسب‌وکارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت با اشاره به افزایش تعداد رایزن‌‌‌های ایران در کشورهای مختلف گفت: ۲۰ رایزن فعال اقتصادی در خارج از کشور مستقر هستند که در تلاش هستیم این تعداد به ۳۰ نفر برسد. سیدمحمد صادق قنادزاده در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان یزد اظهار کرد: سازمان توسعه تجارت، مسوول رایزنی بازرگانی ایران در خارج از کشور است و رایزنان هم سفیران تجاری ایران در کشورها هستند و در توسعه تجارت کشور نقش مهمی دارند. وی از فعالیت ۵۰ مرکز تجاری ایران در جهان خبر داد و افزود: این مراکز در حوزه ترویج مبادلات نقش موثری دارند که با مشارکت بخش خصوصی راه‌‌‌اندازی شدند.
  • بدهی ۷۰۰ میلیارد ریالی نساجی بروجرد به تامین اجتماعی

    دنیای‌اقتصاد – خرم‌‌‌آباد: رئیس شعبه تامین اجتماعی بروجرد گفت: بیشترین میزان طلب تامین اجتماعی شهرستان مربوط به کارخانه نساجی بروجرد به میزان ۷۰۰ میلیارد ریال است و اکنون نیز تعداد مستمری‌‌‌بگیران و بازنشستگان این کارخانه که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند به یک‌هزار و ۱۰۰ نفر می‌رسد. قدرت سعادتی در گفت‌‌‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» در بروجرد افزود: بنا بر آخرین فهرست ارائه‌شده تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ نفر نیز از کارخانه نساجی بروجرد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
  • تلاش برای وصول مالیات ۷ معدن در گلستان

    دنیای‌اقتصاد -گرگان: مدیرکل امور مالیاتی گلستان از تلاش برای وصول مالیات ۷ معدن با دفاتر خارج از استان، خبر داد. قربان حاجی‌‌‌مشهدی اظهار کرد: مهم‌ترین هدف امور مالیاتی وصول درآمدهای مالیاتی است و در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲‌هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان معادل ۹۵‌درصد از درآمدهای استان، باید سازمان امور مالیاتی وصول کند. مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: در گلستان بیش از ۱۰۰‌هزار مؤدی حقیقی و ۷۵۰۰ مؤدی حقوقی داریم که طی۱۰ ماه نخست سال‌جاری ۲‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات وصول شده؛ به این معنا که ۱۰۷‌درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده است.
  • راه‌‌‌اندازی ۷۶ طرح شیلاتی در هرمزگان

    دنیای‌اقتصاد - بندرعباس: مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان ۷۶ طرح شیلاتی به بهره‌‌‌برداری می‌‌‌رسد. مسعود بارانی افزود: فراهم کردن زیرساخت و بهره‌برداری از چهار‌هزار و ۳۶۷ هکتار زمین‌‌‌های پرورش میگو، برق‌‌‌رسانی به شش‌هزار هکتار از سایت‌‌‌های پرورش میگو، بهره‌‌‌برداری زیرساخت‌‌‌های پرورش ماهی در قفس با ظرفیت شش‌هزار و ۱۰۰ تن، ساخت پنج‌هزار زیستگاه مصنوعی و تکمیل بندر گوگسر شهرستان جاسک از مهم‌ترین طرح‌‌‌ها در حوزه شیلات است. وی گفت: برای بهره‌‌‌برداری این طرح‌‌‌ها شش‌هزار و ۱۰۲ میلیارد تومان هزینه شده است. بارانی افزود: با راه‌‌‌اندازی این طرح‌‌‌ها برای دو‌هزار و ۲۸۰ نفر به صورت مستقیم و دو‌هزار و ۸۸۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر