از چند تیم آلمانی پیشنهاد دارم اما نمی‌روم
کریم انصاری فرد، مهاجم جوان تیم ملی در خصوص خبرهای چند روز اخیر مبنی بر حضورش در بوندس لیگا تاکید کرد: من از چند تیم آلمانی پیشنهاد دارم و در این مورد با مایلی کهن و مسوولان باشگاه صحبت خواهم کرد، اما الان فکر نمی‌کنم وقت مناسبی برای جدایی باشد. چون سایپا در جدول رده بندی شرایط سختی دارد و باید به این تیم کمک کنم.


ستایش پادشاه اسپانیا از «دل‌بوسکه»
پادشاه اسپانیا از «ویسنته دل‌بوسکه» و «ماریو وارگاس یوسا» تقدیر کرد.«خوان کارلوس» به سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا که سال گذشته در جام‌جهانی آفریقای جنوبی ماتادورها را به قهرمانی رساند و یوسا، برنده جایزه نوبل ادبی که اهل پرو است و در عین حال شهروند اسپانیا عنوان اشرافی «مارکس» را اعطا کرد.بر اساس قوانین، این دو نفر از این پس باید با عنوان «عالیجناب» مورد خطاب قرار بگیرند.

تعلیق تمام بازی‌های فوتبال درمصر
فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد که کلیه بازی‌های فوتبال این کشور در چهار تورنمنت اصلی و در رده‌های جوانان و بزرگسالان به آینده موکول می‌شود. بازی‌های دور شانزدهم لیگ برتر فوتبال مصر به دلیل تظاهرات ضد دولتی در این کشور، در قاهره و دیگر شهر‌ها، انجام نشد. این تصمیم بر مبنای درخواست مقامات امنیتی مصر، توسط فدراسیون فوتبال این کشور اتخاذ شد.

انتخاب کاپیتان پرسپولیس دموکراتیک بود
حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: «انتخاب کاپیتان تیم از اختیارات سرمربی تیم است که علی دایی به شکلی دموکراتیک به بازیکنان واگذار کرد.
این حرکت قابل تقدیر و تازه‌ای است که در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت خواهد شد.»

اخراج کاظمیان از تیم سپاهان
در حالی که مسوولان باشگاه سپاهان به کار بردن لفظ اخراج در مورد جواد کاظمیان را درست نمی‌دانند، اما این بازیکن از فهرست این تیم کنار گذاشته شده است. طبق اخبار واصله دلیل قرار نگرفتن نام جواد کاظمیان در فهرست نفرات سپاهان برای دیدار با شاهین بوشهر، مشکلاتی عنوان شده که پس از دیدار با صبای قم بین وی و امیر قلعه‌نویی رخ داده است.