57 تست دوپینگ از ورزشکاران 11 رشته
لطفعلی پورکاظمی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) از اخذ ۵۷ نمونه از ورزشکاران ۱۱ رشته در ژانویه سال ۲۰۱۱ خبر داد و گفت: این نمونه‌ها به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شده است و معمولا پس از ۳ الی ۴ هفته آزمایشگاه کلن پاسخ این تست‌ها را به نادو اعلام می‌کند.


اسکی ایران چهارم آسیا شد
در پنجمین روز از هفتمین دوره مسابقات آسیایی زمستانی در مجموعه رشته ترکیبی اسکی مارپیچ سرعت و مارپیچ کوچک در بخش مردان حسین و پوریا ساوه شمشکی اسکی بازان ایرانی به مقام‌های چهارم و پنجم دست یافتند و این در حالی بود که حسین ساوه شمشکی فقط با یک ثانیه اختلاف از جایگاه سوم بازماند.همچنین در بخش زنان، اسکی بازان قزاقستان، کره جنوبی و قزاقستان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند و مرجان و زیبا کلهر هم در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

قائم مقامی به رکورد جهانی حمله می‌کند
احسان قائم مقامی قرار است روز 19 بهمن ماه به صورت همزمان با ششصد و چهار شطرنج‌باز رقابت کند که این رکوردی جدید در این زمینه محسوب می‌شود.

پیروزی ممفیس در حضور حدادی
تیم بسکتبال ممفیس در حضور ۶ دقیقه‌ای بازیکن ایرانی خود به بیست‌وهفتمین پیروزی خود دست یافت. مسابقات بسکتبال NBA دیروز پیگیری شد و ممفیس به مصاف کلیولند، تیم قعرنشین کنفرانس شرق رفت و در پایان با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۵ به برتری دست یافت. حامد حدادی، بازیکن ایرانی تیم ممفیس در این دیدار ۶ دقیقه حاضر شد و یک ریباند انجام داد. هیکسون، بازیکن کلیولند با ۳۱ امتیاز و ۱۵ ریباند نیز نتوانست مانع شکست تیمش شود.


آشتیانی سرپرست فدراسیون دوومیدانی
از سوی سازمان تربیت بدنی دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی مسوول سابق کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی و از قهرمانان سابق این رشته در رده دانشگاه‌ها به عنوان سرپرست فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع برگزیده شد. آشتیانی بازرس و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی بوده و مسوولیت امور ورزش شرکت ملی نفت ایران و ریاست بیمارستان شرکت نفت را بر عهده داشته است.