«هوشیار» کودکان دهه 60 درگذشت

«محسن یوسف‌بیک» بازیگر نقش هوشیار در برنامه «هوشیار و بیدار» درگذشت.«محسن یوسف‌بیک» مجری و بازیگر سال‌های دهه ۶۰، پیش از ظهر روزشنبه ۱۶ بهمن‌ماه پس از سپری کردن یک دوره بیماری درگذشت. بنابراین گزارش، محسن یوسف‌بیک در نقش «هوشیار» همراه با علیرضا خمسه در نقش «بیدار» اجرای مسابقه «هوشیار و بیدار» را برعهده داشتند که در زمان پخش خود، یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان بود. زنده‌یاد محسن یوسف‌بیک حضور در چند فیلم سینمایی و تلویزیونی را نیز در کارنامه هنری خود داشت.

کارگردان و نویسنده برنامه «هوشیار و بیدار» با بیان خاطراتی از دوران همکاری با مرحوم یوسف‌بیک، گفت: «هوشیار و بیدار» را در شرایط سخت بمباران دهه ۶۰ تصویربرداری کردیم. صادق عبداللهی در ادامه خبر بالا افزود: «هوشیار و بیدار» در واقع مسابقه‌ای بود که همه ابعادش برای اولین بار اتفاق می‌افتاد؛ در شرایط سختی که بحبوحه جنگ بود. خوشبختانه توانستیم برنامه پرمخاطب و جذابی را به بینندگان تحویل دهیم که در اولین هفته‌ای که پخش شد حدودا ۱۱ میلیون نامه برایمان آمد. وی در ادامه درباره ایفای نقش مرحوم محسن یوسف‌بیک در «هوشیار و بیدار» اظهار کرد: «هوشیار و بیدار» با ایفای نقش دو هنرمند نامدار، مرحوم یوسف‌بیک به عنوان «هوشیار» و همچنین علیرضا خمسه به عنوان «بیدار» در دهه ۶۰ روی آنتن می‌رفت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم محسن یوسف بیک امروزـ دوشنبه ـ ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح از بهشت زهرا مقابل غسالخانه انجام می‌شود و پیکر آن مرحوم در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود.