گروه بورس جهانی - قیمت طلا در بورس توکیو با افزایش قابل توجه 40 ینی به ازای هر گرم مواجه شد، اما دادوستد این محصول در بورس‌های دیگر جهانی افت نرخ داشت. دادوستد نفت هم در بورس‌های کالایی جهان روند متفاوتی را پشت سر گذاشت.

در بورس توکیو نرخ طلا با رشد قابل توجهی در هر یک از دو سررسید معاملاتی روبه‌رو شد. در این روز قیمت نقره رشد اندکی داشت، این در شرایطی بود که دادوستد پلاتینیوم با نوسان و دادوستد پالادیوم با افت قیمت مواجه شد. گازوئیل در یکی از سررسیدها با رشد قیمت و در دیگری بدون تغییر قیمت روبه‌رو شد. معامله نفت خام و پلاستیک نیز به تبع از روند بازار جهانی با افت روبه‌رو شد، این در حالی بود که معامله نفت خام در یکی از سررسیدهای معاملاتی تحویل مارس ۲۰۱۱ با رشد قابل توجه و در دیگری تحویل آوریل ۲۰۱۱ با افت قابل ملاحظه‌ای مواجه شد. در بورس کالایی شانگهای دادوستدها متفاوت از بورس توکیو پیگیری شد، به‌طوری که در این روز هر گرم طلا با نوسان روبه‌رو شد، دادوستد طلا تحویل فوریه ۲۰۱۱ با افت اندکی و تحویل مارس با رشد اندکی مواجه شد. همچنین در معاملات فلزات پایه، تنها آلومینیوم رشد داشت. دادوستد مس و روی با افت محسوسی روبه‌رو شد، اما میلگرد تنها در یکی از سررسیدها با افت و در دیگری بدون تغییر قیمت روزکاری را سپری کرد. سیم مفتول همانند روزهای قبل بدون تغییر بود. پلاستیک طبیعی کاهش نرخ داشت و نفت کوره با افزایش روبه‌رو شد.
در بورس تجاری نیویورک دادوستد هر بشکه نفت خام با رشد اندکی مواجه شد، اما معامله پلاتینیوم و پالادیوم نوسان قیمت داشتند. در بورس کالایی نیویورک دادوستد مس تا حدودی پایین آمد و معامله طلا و نقره نیز با کاهش روبه‌رو شدند.
در بورس شیکاگو بیشتر محصولات مورد معامله کشاورزی با افزایش نرخ روبه‌رو شدند، اما معامله برنج و شکر با کاهش قیمت مواجه شد.