هزینه‌ استفاده از سرویس دایورت (انتقال تماس‌ها) تلفن‌ همراه به همراه و ثابت یا از تلفن ثابت به ثابت یا همراه به اندازه‌ مکالمه است؛ یعنی به هر میزانی که از این سرویس استفاده شود، مانند تعرفه‌ مکالمه محاسبه خواهد شد. تعرفه‌ بسیاری از خدمات مانند تغییر نشانی در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ۱۵ هزار ریال، تعویض سیم‌کارت سوخته و مفقود شده در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ۵۰ هزار ریال، تغییر نام در سیم‌کارت‌های اعتباری ۵ هزار ریال و در سیم‌کارت‌های دائمی ۵۰ هزار ریال، وصل مجدد هر بار ۲۰ هزار ریال، وصل سرویس پیامک در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری به صورت رایگان و دریافت ریزمکالمات به ازای هر دوره ۳۰۰۰ ریال (از طریق خدمات غیرحضوری) است.

از نکات قابل توجه برای مشترکان شامل خلاف مقررات بودن دریافت هرگونه وجه نقد بابت خدمات مذکور توسط دفاتر بخش خصوصی و لحاظ آن در صورتحساب دوره‌ای (البته به استثنای ارائه صورتحساب المثنی که مبلغ دو هزار ریال است و مشترک باید در همان محل و در دفاتر به صورت نقدی پرداخت کند)؛ تاکید به دریافت رسید برای پیگیری خدمات مورد تقاضا از دفاتر بخش خصوصی هم از دیگر موارد تاکید شده است.

اما تعرفه‌ دیگر خدمات همراه اول شامل سرویس نمابر ماهانه ۵۰ هزار ریال، سرویس دیتا ماهانه ۵۰ هزار ریال، ارائه‌ ریز مکالمات هر صفحه ۵۰۰ ریال و به ازای هر دوره ۳۰۰۰ریال (از طریق خدمات غیرحضوری)، درخواست رمز Puk، رایگان، حذف بدهکاری و صدور قبض اصلاح شده (قبل از مهلت پرداخت) رایگان است.

درخواست اصلاح آدرس، فعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه و فعال‌سازی سرویس انتقال مکالمه به‌صورت رایگان است و وصل سرویس صندوق پست صوتی ۱۰ هزار ریال، ارائه صورتحساب المثنی مبلغ دو هزار ریال است که مشترک باید در همان محل و در دفاتر پرداخت کند؛ در واقع تنها مبلغی است که مشترک باید به صورت نقدی پرداخت کند.

به گزارش ایسنا به نرخ وصولی مکالمات تلفن بین‌الملل که از سوی مشترکان تلفن همراه ایران به مقصد سایر کشورها برقرار می‌شود، علاوه بر هزینه تماس با آن کشور از ساعت ۸ تا ۲۱ به ازای هر دقیقه معادل مبلغ ۱۰ پالس و از ساعت ۲۱ تا ۸ و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی به ازای هر دقیقه معادل مبلغ ۸ پالس اضافه می‌شود.