سپاس از مجری پروژه بهینه سازی سیمان

استقبال صاحبان صنایع چوبی و مبلمان استان تهران و کشور از امکانات و جاذبه های اولین شهرک صنعتی خصوصی بهسازی صنایع چوب ایران برای استقرار در این شهرک روز به روز بیشتر می شود. به گزارش خبرنگار ما، احداث تاسیسات و فضاهای ویژه و ایجاد بهترین امکانات خدماتی و رفاهی توسط بنیانگذار این شرکت موجب شده که عمده صنعتگران صنعت چوب و مبلمان اقدام به عقد قرارداد و جابجایی و انتقال به شهرک صنعتی خصوصی بهسازی صنایع چوب ایران کنند.

گروه صنعتی ویونا (مبل تک سابق) به مدیریت رجبعلی پرهیز کاری با ۳ دهه فعالیت در تولید مصنوعات چوبی یکی از این واحدها است که به محض راه اندازی فاز اول این شهرک از محل قبلی در منطقه صنعتی چهاردانگه به این مکان انتقال پیدا کرد.

این گروه صنعتی که در یکی از بناهای مدرن شهرک صنعتی خصوصی بهسازی صنایع چوب ایران استقرار یافته به گفته پرهیز کاری موفق شده در این بنا اقدام به استقرار ماشین آلات جدید CNC- PVC نموده و با راه اندازی خط جدید برای تعداد ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کند.

گروه صنعتی ویونا با سرمایه گذاری حدود ۴ الی ۵/۴ میلیارد تومان و تنوع تولیدات ویژه در صنعت سرویس خواب، سرویس نوجوان، کمد و دراور و جالباسی به عنوان یکی از پیشقراولان در شهرک صنعتی خصوصی بهسازی صنایع چوب ایران شناخته شده است.

پرهیز کاری در دیدار محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنایع و معادن استان تهران از تاسی ات تولیدی این شرکت تقاضای مساعدت برای تعیین تکلیف مجوز شرکت سیمان فراز فیروزکوه از چندی پیش مقدمات ایجاد یک تحول وسیع در سازمان با هدف بهینه سازی کل سیستم را فراهم نموده است. جهت دستیابی به این هدف مهم از فروردین ماه سال ۱۳۸۸ پروژه استقرار سیستم مدیریت کیفیت( QMS ) پس از برگزاری جلسات توجیهی و آموزش مدیران و کارشناسان آغاز و پس از اتمام مستندسازی و استقرار سیستم، ممیزی داخلی توسط تیم ممیزی و نماینده مدیریت و مشاور سیستم انجام و به دنبال آن دستور اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت رفع عدم انطباقها صادر شد. پس از آن ممیزی خارجی توسط شرکت توف آسیا با موفقیت برگزار و شرکت سیمان فراز فیروزکوه در اواخر اسفندماه سال ۱۳۸۸ موفق به اخذ گواهینامه۹۰۰۱:۲۰۰۸ ISO گردید.

طراحی دقیق، اصولی و کاربردی سیستم مدیریت یکپارچه در این سازمان، تعهد مدیریت ارشد و همکاری و اهتمام پرسنل به اجرای آن، باعث شد که پس از دریافت گواهینامه، با هدف نگهداری سیستم مدیریت یکپارچه و ارتقاء آن، دو پروژه جامع شامل اقدامات اصلاحی، پیشگیرانه و بهبود در سازمان انجام شود. لازم به ذکر است پروژه اول پس از انجام ممیزی خارجی توسط شرکت TUV ، در جهت رفع عدم انطباق های شناسایی شده و تعریف روشهای رسیدگی به بازخورد مشتری به صورت یکپارچه در کل سازمان تعریف و اجرا گردید. به دنبال آن پس از ممیزی داخلی سیستم در تیرماه سال ۱۳۸۹، پروژه دوم با هدف اصلاح نقاط ضعف سیستم که از جمله مهمترین آن می توان به افزایش ضریب ایمنی پرسنل اشاره نمود، تعریف و در کل سیستم اجرا شده است. این پروژه ها با محوریت مشتری مداری به عنوان اصل اولیه خط مشی یکپارچه سازمان و با در نظر گرفتن مسائل مرتبط با ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی و همچنین شناسایی و رفع نیازهای آشکار و پنهان مشتریان سازمان و سایر ذینفعان، تعریف و به اجرا گذاشته شده است.

مدیریت و پرسنل شرکت فراز فیروزکوه بر این باورند که این شرکت توانایی تعریف و اجرای پروژه جامع بهینه سازی را در تمامی سطوح سازمانی داشته و مصمم به ارائه مدلی برای تحول سازمان می باشند، به گونه ای که فرآیندهای سازمان را در تمامی زمینه ها و در جهت اثربخشی هرچه بیشتر در برآورده ساختن نیاز تمامی گروههای ذینفع، بهینه سازی نمایند.