دو مدال ایران در بازی‌های زمستانی
اسکی‌بازان ایران دومین مدال خود را در هفتمین دوره بازی‌های آسیایی زمستانی در قزاقستان کسب کردند.

در روز دوم این مسابقات و در ماده سوپرجی (مارپیچ سرعت) مردان که در پیست اسکی شیبولاک در حومه شهر آلماتی برگزار شد، محمد‌کیا دربندسری از ایران با ثبت زمان 52‌: 07: 1 بر سکوی سوم مسابقات ایستاد و اولین مدال تاریخ اسکی کشورمان را کسب کرد. همچنین در این رقابت‌ها و در ماده «میان فاصله» این رشته، بیژن کنگرلو از ایران با ثبت زمان 59 / 44 سوم شد و دومین مدال را کسب کرد.

اعلام برنامه تیم ملی هاکی در جام‌جهانی
تیم ملی هاکی کشورمان در نخستین دیدار جام‌جهانی روز 19 بهمن به مصاف تیم اتریش خواهد رفت. جام جهانی 2011 لهستان از 19 بهمن‌ماه سال جاری با حضور 12 تیم آغاز می‌شود و تیم ملی ایران با آمریکا، روسیه، انگلیس، اتریش و جمهوری چک هم‌گروه است و در گروه دیگر نیز تیم‌های ملی هاکی هلند، استرالیا، کانادا، نامیبیا، لهستان و آلمان هم‌گروه هستند.

اجرای طرح ملی لباس بانوان ورزشکار
مرضیه اکبرآبادی معاون امور ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی از اجرای طرح لباس هماهنگ بانوان ورزشکار خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ طرح لباس ورزش همگانی بانوان مورد بررسی قرار گرفته است.
دومین مرحله داوری مسابقه طراحی لباس ورزش همگانی بانوان ایران از سوی معاونت امور ورزش بانوان با همکاری معاونت امور دانشجویی فرهنگی دانشگاه الزهرا، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه الزهرا برگزار شد که طی آن طرح‌های برتر انتخاب و مورد بررسی قرار گرفتند.

قوی‌ترین مردان جهان در قشم
مسابقات قوی‌ترین مردان جهان با حضور ۱۲ ورزشکار از ۱۰ کشور اروپایی و ۳ تن از قوی‌ترین مردان ایران طی روزهای ۲۳ لغایت ۲۴ بهمن در جزیره قشم برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها تحت عنوان جام خلیج همیشه فارس و به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزار می‌شود.