شعار ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت از مردم مصر است

جمعی از تشکل‌های سیاسی و نهادهای دولتی در کنار سران قوا ضمن گرامیداشت یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه در بیانیه‌هایی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جمعه دعوت به عمل آوردند. همچنین قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم گفت که امشب همزمان با شب یوم‌الله۲۲بهمن ندای «الله‌اکـــبــــر» به یاد «الله‌اکـــبـر»های بهمن۵۷ در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود. به گزارش واحد مرکزی خبر، اصغر آبخضر در نشست خبری افزود: این مراسم ساعت۲۱ امشب در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود. وی گفت: همچنین در این ساعت آسمان مراکز استان‌ها و حدود ۴۰۰ روستا نورافشانی می‌شود. آبخضر افزود: مراسم نورافشانی در تهران در ۲۲نقطه برگزار می‌شود که ۵ منطقه آن در ارتفاعات است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم گفت: شعار ویژه و متفاوت از سالیان گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حمایت از مردم مصر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر آبخضر در نشست خبری دیروز خود با خبرنگاران برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن را تشریح و گفت: در ۲۲ بهمن امسال به صورت ویژه‌ای از شهدای علم و تکنولوژی شهیدان علی محمدی و شهریاری تجلیل خواهد شد و مردم با در دست گرفتن تصاویر شهدای علم و دانش ایستادگی مردم ایران برای دستیابی به فناوری‌های نوین را به همه دنیا اثبات کرده و در پیش چشم آنان به نمایش درخواهند آورد.

مبادی ورودی به میدان آزادی از ساعت ۲۰ امشب مسدود خواهد بود

همچنین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: به منظور سهولت حرکت راهپیمایان تدابیر ترافیکی ویژه‌ای در مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران بزرگ نظر گرفته شده است. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس ایران سردار رحیمی با اشاره به ۱۰ مسیر راهپیمایی افزود: تمام مبادی ورودی به میدان آزادی از ساعت ۲۰ پنج شنبه

۲۱ بهمن‌ماه مسدود خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد: پایانه مسافربری غرب از ساعت ۲۰ پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه (امشب) تا پایان مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تعطیل است و اتوبوس‌هایی که از غرب کشور به مقصد تهران در حرکتند، به پایانه مسافربری جنوب تهران هدایت خواهد شد. وی با بیان اینکه برای رفاه حال مسافران تعداد اتوبوس شرکت واحد و تاکسی ون به صورت گردشی تا پل جناح فعالیت می‌کنند تصریح کرد: با توجه به اینکه مراسم ۲۲ بهمن با روز جمعه تطابق پیدا کرده است ساعت ۱۲ مراسم راهپیمایی پایان می‌یابد و اتوبوس‌های شرکت واحد با استفاده از خط BRT نمازگزاران به دانشگاه تهران منتقل می‌شوند.