دوربینی با بدنه محکم برای عکاسی در شرایط مختلف

بازار دیجیتال- یک دوربین عکاسی دیجیتال جدید و جالب به بازار معرفی شده است. این دوربین جدید را شرکت Fujifilm و با مدل XP۳ از سری دوربین‌های FinePix این شرکت به بازار معرفی کرده است. این دوربین جدید طراحی جالبی داشته و بدنه آن در رنگ‌های متنوعی تولید شده است. کاربری این دوربین بسیار ساده بوده و به این دلیل می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران مختلف باشد. این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل را داشته و از حسگر CCD هم بهره می‌برد. این دوربین بدنه محکم و قوی داشته و به همین دلیل هم امکان عکاسی در شرایط مختلف را به کاربرانش می‌دهد.

دوربین XP۳ بدنه ضد آب، ضد شوک، ضد یخ زدگی و ضد گرد و غبار داشته و امکان عکاسی تا عمق ۵/۱۶ فوتی آب، ضربه از فاصله ۵ فوتی و دمای منفی ۱۴ درجه سانتیگراد را دارد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۷/۲ اینچ و ضد انعکاس نور است و امکان نمایش تصاویر با کنتراست بالا را دارد.

لنز این دوربین از نوع FUJINON و واید بوده و امکان زوم اپتیکال تا ۵ برابر را به کاربرانش می‌دهد. بدنه این دوربین فلزی و ارگونومیک است و در رنگ‌های متنوعی مانند نارنجی، سبز، آبی و قرمز طراحی و تولید شده است.

شرکت Fujifilm اعلام کرده است که این دوربین جدیدش را به زودی و با قیمت ۹۵/۲۳۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.