دوربینی سبک با قابلیت‌های متنوع - ۲۴ بهمن ۸۹

بازار دیجیتال- شرکت Olympus به تازگی محصول جدیدی را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دوربین جدید که با مدل VR-۳۲۰ به بازار معرفی شده، قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین بدنه فلزی داشته و طراحی و ابعاد کوچکی دارد، به طوری که به راحتی داخل جیب کاربرانش قرار می‌گیرد. این محصول قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۴مگاپیکسل را داشته و از لنز واید بهره می‌برد. این لنز امکان زوم اپتیکال تا ۵/۱۲ برابر را به کاربرانش می‌دهد و به این ترتیب کاربران این محصول می‌توانند عکس‌هایی با کیفیت را ثبت و ذخیره کنند.

دوربین جدید شرکت Olympus همچنین امکان فیلمبرداری با وضوح مناسب ۷۲۰ پیکسلی را هم دارد و می‌تواند تصاویر ویدئویی ضبط شده را روی تلویزیون برای کاربرانش به نمایش بگذارد. VR-۳۲۰ در حقیقت ترکیبی از قابلیت‌های متنوع و طراحی مدرن و سبک است که می‌تواند مورد توجه اغلب کاربران و خریداران قرار بگیرد. این محصول مجهز به یک نمایشگر بزرگ LCD با اندازه ۳ اینچی است که علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح مناسب، امکان عکاسی راحت‌تر را به آنها می‌دهد.

این دوربین جدید دارای چندین فیلتر عکاسی مختلف است و قابلیت عکاسی در ۱۴ حالت متفاوت را به کاربرانش می‌دهد. شرکت Olympus اعلام کرده است که این محصول جدیدش را از ماه مارس و با قیمت ۹۹/۱۹۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.