گروه ورزش- رقابت‌های قوی‌ترین مردان جهان با حضور ۱۲ ورزشکار از ۱۰ کشور اروپایی و سه تن از قوی‌ترین مردان ایران از دیروز در قشم، جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس آغاز شد.به گزارش روابط عمومی‌منطقه آزاد قشم، رقابت‌های این دوره با عنوان «جام خلیج همیشه فارس» و به مناسبت گرامی‌داشت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی‌ایران در حال برگزاری است. در این دوره از مسابقات ۱۵ ورزشکار در ۹ آیتم با یکدیگر رقابت می‌کنند تا قوی‌ترین مرد جهان در پایان رقابت‌ها برگزیده شود.

روح‌الله داداشی، مسلم دارابی و مهرداد باجلان از ایران به همراه دنیس ریچارد جانوش از مجارستان، آلکساندر لاشین از اوکراین، جورجی دونیجا شویلی از گرجستان، برانیسلاو گولیر از اسلوواکی، ریچارد واد درلیندن از هلند، بروسکاس سایولیوس و زیمینیسکاس دالیوس از لیتوانی، یوری کولماکو از روسیه، مارکوس مانیک و لوری نامی ‌از استونی، گرگور استینگار از اسلوونی و کریستوف رادزیکاوسکی از لهستان ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.

قضاوت رقابت‌ها بر عهده فرامرز خودنگار به عنوان داور اول و گونتارس کاشینز از لتونی به عنوان داور دوم است.

این مسابقات در قشم‌، جزیره عجایب هفتگانه خلیج‌فارس با حمایت و همکاری بانک صادرات‌، سازمان تربیت بدنی‌، کمیته ملی المپیک‌، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام‌، سازمان منطقه آزاد قشم و شبکه سوم صدا وسیما از دیروز به مدت دو روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر در پارک زیتون برگزار می‌شود.