آبراموویچ دومین تیم اروپایی را می‌خرد
خانواده میلیاردر مطرح روس برای خرید دومین باشگاه در اروپا مذاکره می‌کند.

به گزارش ورلدساکر، وکیل رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی اعلام کرد: مذاکرات برای خرید قسمتی از سهام باشگاه اف ث کپنهاگن دانمارک به نام آرکادی آبراموویچ پسر نوجوان وی در حال پیگیری است و در صورت توافق این خرید در ابتدا با 30 درصد سهام باشگاه صورت خواهد گرفت. طبق قوانین اتحادیه فوتبال اروپا، هیچ‌کس حق ندارد به صورت توام مالک دو باشگاه شود و شاید به همین دلیل است که مالک چلسی برای پسر خود پا پیش گذاشته است.

کره و ژاپن سرآمد فوتبال آسیا هستند
افشین قطبی، سرمربی سابق تیم ملی که سابقه دستیاری تیم ملی کره جنوبی را دارد و در حال حاضر هدایت شیمیزو اسپالس ژاپن را بر عهده دارد با اشاره به جدایی اوکازاکی از این تیم، به سایت «ساکر آمریکا» گفت: حقیقتا، کشورهای کره جنوبی و ژاپن بازیکنان جوان خود را به‌خوبی پرورش می‌دهند. این دو کشور در خصوص استفاده از ظرفیت‌های بازیکنان جوان در سطح بالاتری نسبت به دیگر کشورهای آسیایی قرار دارند.

قضاوت مظفری‌زاده در لیگ آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای اسامی داوران دیدار ‌هانگژو گرین تاون چین و برنده دیدار پلی آف شرق آسیا را از گروه F لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۱ اعلام کرد که مظفری زاده داور ایرانی دیدار تیم‌های تاون چین و برنده دیدار پلی‌آف شرق آسیا را در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت می‌کند.

دعوت ۱۸ بازیکن برای بازی با برزیل
حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان 18 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرد تا از روز شنبه 30 بهمن ماه مراحل آماده سازی خود را برای دیدار با برزیل از سر گیرند. در اردوی جدید تیم ملی به نسبت دیدار اخیر این تیم که مقابل بلژیک در یزد برگزار شد، 2 بازیکن بیشتر دعوت شده‌اند. تیم ملی فوتسال کشورمان روز چهارشنبه 4 بهمن ماه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم ملی برزیل می‌رود.