دیدار مدیران و کارگران واحدهای صنعتی و معدنی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در جمع مدیران واحدهای صنعتی، کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان کرمانشاه با تبریک ایام اله دهه فجر، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای بیان وضعیت کشور پیش از پیروزی انقلاب و اطلاع رسانی در خصوص پیشرفت‌های کشور طی دوران انقلاب است. نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وضعیت کشور پیش از انقلاب گفت : در تمام زمینه‌ها وابسته بودیم و نیازهای کشور از خارج تامین می‌شد و در واقع اجازه نمی‌دادند بتوانیم نیازهایمان را خودمان تامین کنیم، اما امروز شاهدیم به برکت انقلاب و با وجود تمام موانعی که برسر راه پیشرفت ما ایجاد کرده‌اند با توان جوانان کشور به موفقیت‌های بزرگی در تمام عرصه‌ها دست یافته‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز در عرصه‌های علمی‌نظیر فناوری صلح آمیز هسته‌ای، پزشکی، ساخت ماهواره و. . . به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده‌ایم و حرف‌هایی برای گفتن داریم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه امروز دنیای اسلام نگاهشان به انقلاب ماست، اظهار داشت: اگر در مصر انقلاب می‌شود نگاهشان به انقلاب ما می‌باشد و می‌بینند چگونه طی این ۳۱ سال کشوری که از خودش هیچ نداشت امروز به‌این همه پیشرفت رسیده و مقابل تمام زورگویان می‌ایستد.

آیت اله علما افزود: امروز روز کار و تلاش و همت است و باید کمبودها را جبران و به استقلال کامل برسیم، زیرا در اینصورت هم مشکلات داخلی مرتفع می‌گردد و هم به قدرت اسلام افزوده می‌شود. در این مراسم که با همکاری سازمانهای مربوطه (اداره کل کار و امور اجتماعی، خانه صنعت و معدن کرمانشاه و سازمان صنایع و معادن استان تشکیل شد، از کارگران و کارفرمایان نمونه، کارگران ورزشکار و بسیجی و شوراهای اسلامی‌کار نمونه تجلیل شد.