دارنده اولین مجوز «های تِک» لوح سپاس گرفت

شرکت پویش دارو علاوه بر تامین ۹۵ درصد نیاز داخلی، صادرات داروهای استراتژیک خود را به کشورهای همسایه آغاز کرده است. دکتر خیرآبادی عضو هیات مدیره شرکت پویش دارو در حاشیه همایش هدفمندسازی یارانه ها در دانشگاه رودهن پس از دریافت لوح سپاس واحد برگزیده صنایع شرق تهران با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر این داروها با قیمت یک سوم داروهای خارجی به بیماران عرضه می شود.

وی افزود: محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای پاکستان و عراق در مرحله اول و به کشورهای سوریه و بلاروس در مرحله بعد صادر شده است.

قابل ذکر است که مسئولان شرکت پویش دارو شامل دکتر مجتبی طباطبائی مدیرعامل، دکتر نایب پور رئیس هیات مدیره و دکتر خیرآبادی عضو هیات مدیره در بازدید هفته گذشته محمدرضا مس فروش، با ابراز رضایت از حمایت های سازمان صنایع و معادن استان تهران که اولین مجوز صنایع های تک استان تهران را برای این شرکت صادر کرده است اعلام کردند: شرکت به عنوان اولین شرکت تولیدکننده داروهای بیوتکنولوژی توانسته است تاکنون ۱۵۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی و اشتغالزایی برای بیش از ۸۰ نفر متخصص و غیر متخصص داشته باشد که انشاء الله در فاز ۲ این میزان صرفه‌جویی به چندین برابر و اشتغالزایی آن به ۱۴۰ نفر افزایش خواهد یافت.