سپاس به احیاءکننده صنعت شرق تهران

در همایش توجیهی هدفمندسازی یارانه ها با حضور صنعتگران و معدنکاران شرق استان تهران، غلامرضا رشیدی فعال صنعتی و مدیرعامل رشد پلاست به پاس عملکرد و زحمات طولانی در بخش تولید صنعت لوح سپاس دریافت کرد. به گزارش خبرنگار ما، شرکت رشد پلاست با ۳۰ سال سابقه در زمینه تولید قطعات صنعتی یکی از واحدهای برتر و پرتلاش منطقه جاجرود است.

براساس این گزارش، محصولات شرکت رشد پلاست شامل قطعات و مجموعه های مورد مصرف در صنایع لوازم خانگی می‌باشد و این شرکت مفتخر است که تامین کننده قطعات و مجموعه‌های مصرفی در بسیاری از شرکت های معتبر تولیدکننده لوازم خانگی شامل یخچال و یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ... است.

به گفته رشیدی، در سالهای اخیر شرکت رشد پلاست به منظور تامین قطعات وارداتی مورد نیاز لوازم خانگی با عنایت به مشکلات فراروی واردات، اقدام به تولید قطعات فوق الذکر نموده و با توجه به حساسیت قطعات مورد نظر شرکت اقدام به بازسازی قسمتی از خطوط تولید نموده است، ولی ادامه این امر بدون کمک و همیاری سیستم بانکی در تخصیص منابع لازم جهت بازسازی و تعویض خطوط تولید میسر نیست.

وی گفت: در سال جاری با کمک و همیاری سازمان صنایع و معادن استان تهران و بانک صنعت و معدن استان تهران (شعبه مرکزی) شرکت رشد پلاست موفق به استفاده از طرح آمایش و تسهیلات سرمایه در گردش شده که این اقدام باعث استمرار تولید در شرکت مزبور شده است که جا دارد صمیمانه از این همکاری تشکر کنیم .