ستاره‌های فناوری اطلاعات ایران معرفی می‌شوند

دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری برگزار می‌شود. دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری اطلاعات کشور اول اسفندماه همزمان با شب میلاد رسول اکرم (ص) برگزار می‌شود . به گزارش مهر، رسول عبدالهی دبیر جشنواره ستاره‌های فناوری هدف از برگزاری این رویداد را کمک به مدیریت و بهره‌برداری از اعتبار و فعالیت‌های صورت گرفته سازمان‌ها و فعالان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم با ایجاد انگیزه مثبت در بین شرکت‌ها و سازمان‌های فناوری اطلاعات، رقابت شفافی را در این حوزه ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به استقبال بیش از پیش فعالان صنف فناوری اطلاعات و صنعت و همچنین صاحبنظران، پیش‌بینی ما برای دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری افزایش ۵/۲ برابری تمامی فاکتورهای موثر در محتوا و حواشی جشنواره است.

وی گفت: امسال به دلیل افزایش استقبال فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در گروه‌های دولتی و خصوصی و نیز حضور چهره‌های علمی، فرهنگی و اجرایی کشور با تغییر محل برگزاری این جشنواره به مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد، برنامه‌ ریزی منسجم‌تری نسبت به سال گذشته برای برپایی این رویداد صورت پذیرفته است.

عبدالهی با بیان اینکه استقبال فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از اولین دوره جشنواره ستاره های فناوری در سال گذشته بی‌نظیر بود، اضافه کرد: حضور مدیران ارشد بخش خصوصی و دولتی و چهره‌های نامدار حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اولین دوره این جشنواره، گردهمایی فراموش نشدنی را در خاطره‌ها ثبت کرده است.