آخرین مهلت برای پرداخت جریمه برانکو
فدراسیون فوتبال ایران تا تاریخ 7 مارس 2011 (16 اسفندماه 1389) فرصت دارد به تعهدات مالی خود نسبت به برانکو ایوانکوویچ که رقمی بیش از 450 هزار دلار است عمل کند، در غیراین‌صورت کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی فوتبال جرایمی تازه برای فدراسیون ایران در نظر خواهد گرفت. در صورتی که فدراسیون فوتبال نتواند این بدهی را پرداخت کند، فوتبال ایران دوباره تعلیق خواهد شد.

احتمال ۱۲ یا ۱۰ تیمی شدن لیگ برتر
عزیزا... محمدی رییس سازمان لیگ با هشدار به باشگاه‌ها گفت: اگر باشگاه‌ها ضرورت‌های مقرر شده از سوی AFC را احراز نکنند، لیگ فوتبال ایران به 12 یا 10 تیم کاهش می‌یابد و شاید سهمیه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم.

ساخت آکادمی رئال مادرید در عربستان
رئال مادرید اعلام کرده قصد دارد یک آکادمی ورزشی در عربستان سعودی بسازد. موسسه رئال مادرید با موسسه شاهزاده سلمان ریاض به توافق رسیده که آکادمی ورزشی اجتماعی جدیدی در این کشور بسازد و قرارداد آن روز دوشنبه امضا می‌شود.

سفر «بلاتر» به فلسطین لغو شد
فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد: «سپ بلاتر» رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال، سفر خود را به فلسطین لغو کرد. بلاتر دلیل لغو سفر خود به فلسطین را شرایط ناامن خاورمیانه بیان کرده است. بلاتر قرار بود روز نهم ماه جاری میلادی به منظور افتتاح اولین دوره مسابقات لیگ فوتبال زنان فلسطین همچنین آیین کلنگ زنی آکادمی ورزشی فلسطین به این کشور سفر کند.

برای گرفتن حق پخش تلویزیونی متحد شویم
محمد رضا ساکت، مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه‌ای سرگشاده از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری خواست فدراسیون فوتبال را در احقاق حقوق باشگاه‌ها برای گرفتن حق پخش تلویزیونی تنها نگذارند. در این نامه که روی سایت باشگاه سپاهان منتشر شده است، ساکت خطاب به مدیران باشگاه گفته است که موضع رسمی‌اش را در این باره علنی اعلام کنند و با اتحاد، حق پخش تلویزیونی را بگیرند.



لغو دیدار تیم فوتبال امید ایران و قطر
قرار بود دیدار تیم‌های امید ایران و قطر ۲۰ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما فدراسیون فوتبال به مربیان تیم امید اعلام کرد که این دیدار به دلیل عدم حضور قطر در تهران قطعا برگزار نخواهد شد.