ورزش مدیر ورزشی می‌خواهد

نماینده مردم بابلسر با اعلام ‌اینکه وزیر ورزش و جوانان هفته‌ آینده معرفی خواهد شد گفت: تصور می‌کنم رییس جمهور گزینه مورد نظر را برای وزارت انتخاب کرده و قصد انتخاب سرپرست برای‌این وزارتخانه تازه تاسیس را ندارد. مقداد نجف نژاد در گفت‌وگو با مهر ضمن بیان‌این مطلب افزود: گزینه نهایی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان با همفکری و تعامل بین مجلس و دولت انتخاب خواهد شد؛ چرا که هدف مجلس تقویت مدیریت ورزش کشور است و تشکیل‌این وزارتخانه را در جهت افزایش نظارت و اعتبارات به نفع و صلاح ورزش می‌داند. وی در خصوص گزینه‌های مطرح شده برای تصدی پست وزارت ورزش گفت: مجلس در‌این زمینه موضع بی‌طرف دارد و اساسا شان مجلس بالاتر از‌این است که در‌این زمینه به رایزنی بپردازد.

به اعتقاد من گزینه‌ای که بتواند تعامل لازم بین مجلس و دولت را‌ ایجاد کند برای تصدی پست وزارت ورزش مورد تایید نمایندگان مجلس خواهد بود.

نجف‌نژاد در پاسخ به‌ این سوال که حضور مدیر ورزشی تا چه اندازه برای وزارت ورزش مناسب است، گفت: بنده اعتقادی دارم اگر وزیر ورزش از بین مدیران ورزشی باشد به نفع ورزش کشور است؛ چرا که از مشکلات و تنگناهای آن شناخت کافی دارد‌این شناخت می‌تواند به او در برنامه‌ریزی و راهبرد ورزش کشور کمک کند.

وی ادامه داد: البته به اعتقاد من مهم‌تر از ورزشی بودن وزیر ورزش، مدیر بودن او و آشنایی‌اش با اصول مدیریت است تا بتواند وضعیت ورزش کشور را به خوبی سامان‌دهی کند و بر عملکرد دستگاه‌های تحت امر خود نظارت کافی داشته باشد.