پرفروش‌ترین گوشی‌ها در هفته گذشته - ۲۳ بهمن ۸۹

فروشندگان گوشی در سطح بازار تلفن همراه گوشی‌های پرفروش هفته گذشته را مربوط به دو برند نوکیا و سونی‌اریکسون عنوان کردند. طی هفته گذشته بیشتر گوشی‌هایی که از بهای زیر ۲۰۰ هزار تومان برخوردار بودند، مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گرفت. گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا با بهای زیر ۲۰۰هزار تومان در هفته گذشته بیشترین تقاضا در هفته گذشته بازار تلفن همراه را به خود اختصاص داد. ۶۲۲۰ کلاسیک، ۲۷۲۰ فولد و ۲۷۰۰ کلاسیک از گوشی‌های پرفروش نوکیا بود که به ترتیب با قیمت ۶۰ ، ۷۰ و ۹۵ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.

C۱ یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش این برند در بازار بود که با قیمت ۳۸ هزار تومانی مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گرفت. سه مدل X۱۰ mini pro ، K۹۷۰ وC۹۰۱ سونی‌اریکسون که به بهای ۱۷۵ ، ۳۴۰ و ۱۸۳ هزار تومان به فروش رسید توانست در سطح بازار تلفن همراه از تقاضای بالایی برخوردار شود. دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶گیگابایتی و سیستم عامل آندروید از مشخصات فنی گوشی X۱۰ mini pro به شمار می‌آید.

X۱۰ mini، J۱۰۵ ، W۲۰۵ و HAZEL از دیگر مدل‌های سونی‌اریکسون بود که با قیمت ۷۳، ۱۲۷، ۳۰۰ و ۲۳۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت. گوشی GX۲۰۰ ال جی که با گارانتی رسمی به بهای ۱۰۰هزار تومان به فروش رسید توانست در هفته گذشته از فروش بالایی برخوردار شود. KP۱۰۵ ، GD۵۱۰ و KE۹۷۰ از دیگر گوشی‌های ال جی بود که با قیمت فروش ۱۵۳، ۳۲ و ۱۰۸ هزار تومانی در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفت.