فولاد مبارکه اصفهان: آقای اشتری مدیربهداشت ایمنی و محیط زیست مجتمع فولاد مبارکه اصفهان درخصوص سرویس دهی بیمه معلم دربخش بیمه های درمان تکمیلی به دنیای اقتصاد گفت:مجتمع فولاد مبارکه اصفهان برای انتخاب بیمه گر خود از چند بیمه‌گر استعلام قیمت و شرایط بیمه نامه را می گیرد که نماینده بیمه معلم دراین استعلام با شرایط و پوشش‌های بهتری که ارایه داده بود برنده شد. وی افزود: کارکنان مجتمع فولاد مبارکه اصفهان از خدمات بیمه معلم رضایت دارند و بیمه معلم ازطریق حضوریک نماینده درمجتمع مدارک و اسناد پزشکی را تحویل و سپس چک خسارت را درمحل تحویل می‌دهند.

اشتری یادآورشد: برخی از بیمه گذاران هم خود مراجعه می کنند که درمراجعه حضوری نیزازسرویس دهی بیمه معلم رضایت دارند.

دانشگاه علوم پزشکی کاشان: جواد باهنرسرپرست اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز درخصوص سرویس دهی بیمه معلم گفت: پس از انتخاب بیمه معلم به عنوان بیمه گر درمان تکمیلی یک از نمایندگان این شرکت هرروزازساعت ۹صبح تا ۱۲ظهر درساختمان دانشگاه حضور دارد و برای دریافت اسناد پزشکی و تحویل چک خسارت به واحدها مراجعه می کند.

او افزود: بیشتراین خدمات مربوط به بخش پاراکلینیک است و بیمه گذارانی که برای درمان باید به بیمارستان بروند، طبق روال با دریافت معرفی نامه از بیمه معلم دربیمارستان ها بستری و ازبیمه استفاده می کنند.

باهنریادآورشد: درچند ماه گذشته که با بیمه معلم قرارداد منعقد شده تمامی کارکنانی که از خدمات آن استفاده کرده اند ازاین بیمه گر رضایت دارند.