با استادکار پولتان را دور نمی‌ریزید!

صرفه‌جویی یک هنر است و کسی که بتواند راهکارهای آن را بیابد واقعاً یک هنرمند است. هنرمندی که از عهده‌ی خودش و خانواده‌اش خوب بر می‌آید. در این نوشتار قرار است راهی معرفی شود که جلوی بسیاری از خرج‌های بیهوده و زمان تلف کردن‌ها را بگیرد و تازه خروجی کار بهتری تحویلتان بدهد! پس خواندن این متن را به تمامی کسانی که دوستشان دارید و باید هزینه‌هایشان را مدیریت کنند؛ توصیه کنید.

مَثَل "هرچقدر پول بدهی، همان قدر آش می‌خوری" را همین جا کنار بگذارید؛ زیرا خوشمزه‌ترین آش دنیا هم بالاخره یک سقف هزینه‌ای دارد و منطقی نیست که آدم کل ثروتش را برای یک کاسه آش بدهد! پس گول هزینه‌های ماورایی در ارائه‌ی خدمات را نخورید. این حق شماست که از خدمات درخواستی خود با هزینه‌های مقرون‌ به‌ صرفه و مناسب در این شرایط اقتصادی حساس بهره‌مند شوید و البته این هم حق شما است که از همان اول کار بدانید با چه کسی طرف حساب هستید و هزینه‌ی کارش چقدر است؟

کار را به کاردان بسپارید

این فکر را هم دور بریزید که سپردن کارها و خدماتی همچون نظافت، دکوراسیون، تعمیرات و...  مخصوص آدم‌های اعیان است و این کارها پول دور ریختن است. نخیر! اتفاقاً این طورها هم که شما فکر می‌کنید نیست و سپردن کارها به شرکت‌های خدماتی بسیار هم مقرون ‌به ‌صرفه است و اصلاً به همین دلیل بسیاری از قشر مرفه از این روش برای انجام امور استفاده می‌کنند.

کاهش هزینه1

چه چیز را به چه کسی بسپاریم؟

حالا که کمی از افکار اشتباه درآمدیم باید بگردیم و یک آدم درست و حسابی و همه فن حریف پیدا کنیم چون اگر بخواهیم هر روز زمانمان را برای پیدا کردن افراد متخصص بگذاریم باید همه‌ی کار و زندگی را تعطیل کنیم و کفش آهنین به پا کنیم اما پیدا کردن چنین کسی مگر ممکن است؟ با پیشرفت تکنولوژی دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که همه فن حریف است و هر کسی نهایتاً در دو یا سه رشته‌ی کاری بتواند مهارت کسب کند. پس چاره‌ی کار چیست؟ آیا باید سراغ شرکت‌های خدماتی رفت؟

این روش هم مناسب نیست زیرا امروزه هزاران شرکت خدماتی تأسیس شده که تحقیق کردن برای اعتماد به آن‌ها ممکن نیست تازه اگر مستأجر هم باشید و هرچند سال به یک جای جدید نقل مکان کنید که دیگر نور علی نور می‌شود! تکلیف روشن است باید یک مرجع قابل ‌اعتماد و اقتصادی پیدا کنیم.

استادکار چیست و چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

استادکار پلتفرمی است که از طریق سایت و اپلیکیشن در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات فعالیت می‌کند. استادکار در تمام امور خدماتی شامل خدمات تاسیسات ساختمان، شستشو و نظافت منزل و نظافت محل کار، خدمات خودرو و حمل و نقل، خدمات پزشکی، سلامت و زیبایی، آموزشی، تحصیلی و همچنین خدمات عمرانی و دکوراسیون فعالیت می‌کند. اگر در زمینه تعمیر لوازم منزل مثل تعمیر یخچال و فریزر و تعمیر لباسشویی نیاز به دریافت خدمات داشته باشید، می توانید از به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و منتظر بهترین تعمیرکارها باشید.

کاهش هزینه2

در واقع کار این مجموعه پل ارتباطی دریافت‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات است و پس از مراجعه‌ی مشتریان در نهایت سادگی و دقت در مورد خدمات درخواستی هزینه‌ها را که مقرون‌ به ‌صرفه نیز هست، به ‌صورت شفاف اعلام می‌کند و با ثبت نهایی درخواست شما هماهنگی لازم برای مراجعه‌ی یک فرد متخصص و قابل‌ اعتماد برای ارائه‌ی خدمات موردنظر را انجام می‌دهد.

استادکار افراد متخصص را علاوه بر سنجش مهارت‌ها و توانایی‌های کاری به لحاظ اخلاقی نیز ارزیابی می‌کند و داشتن گواهی عدم سوء پیشینه از موارد الزامی جهت جذب در این مجموعه است.

این مجموعه که خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی و در اسرع وقت انجام می‌دهد، در چند سال اخیر توانسته مرجع قابل‌اعتمادی برای مشتریان خود شود و همه‌ی مراجعه‌کنندگان به این پلتفرم از سادگی و سهولت کار با این مجموعه ابراز رضایت می‌کنند.

کاهش هزینه3

با در نظر گرفتن تمام مزایای استادکار اعم از امنیت، کیفیت، دقت و سهولت و سادگی کار چشم‌پوشی از استفاده خدمات آن با توجه به شفافیت هزینه‌ها و مناسب بودن آن غیرممکن است پس همین ‌الان با دریافت اولین خدمت موردنیاز خود از سایت استادکار تبدیل به مشتری همیشگی این پلتفرم شوید و به جیب خودتان در صرفه‌جویی هزینه‌ها کمک کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.