لپ‌تاپ‌های باقابلیت HP - ۲۶ بهمن ۸۹

بازار دیجیتال- مدل DV۶-۳۰۵۲ به عنوان لپ‌تاپ باقابلیت HP در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام پاندا تکنولوژی، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، DV۶-۳۰۵۲ یک لپ‌تاپ با صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی از نوع LED است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۲.۸GHZ، رم شش گیگابایتی و‌ هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

تجهیز به اپتیکال درایو DVD-RW، کارت گرافیک ATI ۵۶۵۰ با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، قابل ارتقا تا دو گیگابایت، وب کم، WIFI، کارتخوان، سیستم شناسایی اثر انگشت، پورت HDMI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۳۲۳ هزار تومان و با ضمانت شرکت پاندا تکنولوژی به بازار داخلی عرضه شده است.

همچنین مدل DV۶-۳۱۵۰ از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۵-۲.۵۳GHZ، رم شش گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به اپتیکال درایو DVD-RW ،کارت گرافیک ATI ۵۶۵۰ با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، قابل ارتقا تا دو گیگابایت، بلوتوث، سیستم شناسایی اثرانگشت، کارتخوان، WIFI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

DV۶-۳۱۵۰ نیز با قیمت یک میلیون و ۱۸۱ هزار تومان و با ضمانت شرکت پاندا تکنولوژی به بازار داخلی عرضه شده است.