گروه بورس - معاملات روز گذشته فرابورس کم‌رونق بود.
به گزارش خبرنگار ما، فرابورس روز گذشته شاهد معامله ۴/۵ میلیون سهم به ارزش ۲۴ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال بود.در این روز نماد معاملاتی «بالاس» با محدودیت نوسان بازگشایی شد.

این شرکت اطلاعات پیش‌بینی درآمد هر سهم را در دوره توقف به بازار منعکس کرد.از سوی دیگر نماد معاملاتی کویرتایر نیز به دلیل برگزاری مجمع از سوی مدیریت بازار متوقف شد. در بازار فرابورس تنها نمادهای مرجان‌کار، عمران و توسعه شاهد و امتیاز مسکن دی‌ماه با رشد قیمت روبه‌رو بودند.
ادامه رقابت ایران ایرتور
رقابت کارگزاران برای خرید سهام شرکت ایران ایرتور در بازار سوم فرابورس همچنان ادامه دارد و پس از رسیدن به نرخ 22 هزار و 130 ریال،ادامه این رقابت به شنبه موکول شد.ارزش معاملات بازار سهام فرابورس با جابه‌جایی 5/8 میلیون سهم به 8/74 میلیارد ریال رسید.همچنین در بازار اوراق مشارکت، 36 هزار و 300 برگه گواهی سپرده کشاورزی به ارزش 36 میلیارد و 300 میلیون ریال مبادله شد.
روز گذشته سهام شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با ۰۶/۰ درصد کاهش به ۳۲۵۹ ریال، بیمه دی با ۴/۱ درصد کاهش به ۲۱۴۰ ریال، سبحان دارو با ۴/۰ درصد کاهش به ۱۷۱۰۳ ریال، تجارت الکترونیک پارسیان با ۶/۳ درصد کاهش به ۷۱۷۸ ریال، کویر تایر با ۱/۲ درصد کاهش به ۱۸۵۴ ریال، حق تقدم تجارت الکترونیک پارسیان با ۸/۴ درصد کاهش به ۵۹۸۹ ریال رسید. در همین حال عمران توسعه با ۳/۰ درصد افزایش به ۲۸۷۸ ریال و مرجان کار با ۳/۳ درصد افزایش به ۳۹۸۰ ریال رسیدند و تنها نمادهای مثبت بازار بودند.