دنیای اقتصاد _اصفهان _ محمد بهرامی: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به اشتباه دانستن تفکیک مدیریت آب در حوزه زاینده‌رود گفت: زاینده‌رود نیاز به یک مدیریت واحد دارد و تفکیک مدیریت آب از همان ابتدا اشتباه بود. حمیدرضا فولادگر با اشاره به همزیستی مسالمت‌آمیز تاریخی میان دو استان اصفهان و چهار محال بختیاری گفت: به وجود آمدن شرایط فعلی ناشی از ضعف مدیران میانی است و با توجه به اینکه خشکسالی مشکل همه است، نباید فقط شهرهای پایین دست از آن متضرر شوند.

وی افزود: بودجه مورد نیاز برای پروژه بهشت آباد در نظر گرفته شده است که ۳۰درصد آن توسط دولت و ۷۰ درصد آن توسط بخش خصوصی تامین می‌شود و با اجرایی شدن این طرح ۶۰۰میلیون مترمکعب آب سهم استان‌های اصفهان، یزد و کرمان و سهم چهار محال بختیاری ۱۷۰ میلیون مترمکعب و ۲۳۰ میلیون متر مکعب سهم استان خوزستان خواهد بود.

فولادگر با اشاره به اینکه طرح بهشت‌آباد با وزیر نیرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: پروژه تونل گلاب و بهشت آباد هیچ‌گونه تاثیر منفی بر آبدهی منابع آبی چهارمحال و بختیاری نخواهد داشت و قرار نیست در مسیر زاینده‌رود تغییری به وجود بیاید.

وی تاکید کرد: نمایندگان استان اصفهان با تمام توان به دنبال اجرایی شدن پروژه‌های انتقال آب به سرشاخه‌های زاینده‌رود هستند.