دنیای اقتصاد - همدان - وحید ملکیان: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از واگذاری امور داخلی شهرک صنعتی لالجین به شرکت خدماتی این شهرک خبر داد.
کیوان گردان اظهار کرد: طی جلسه برگزار شده با هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لالجین، امور مربوط به حفظ و نگهداری از امکانات زیربنایی، اداره شهرک، تجهیزات، تاسیسات و ساختمان‌های جنبی شهرک به شرکت خدماتی واگذار شد.
وی افزود: شهرک صنعتی لالجین سومین شهرک صنعتی استان همدان است که به طور کامل به شرکت خدماتی واگذار شد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده چند شهرک صنعتی دیگر نیز تا پایان سال‌جاری به شرکت‌های خدماتی واگذار می‌شوند.
وی تصریح کرد: به منظور اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به واحدهای تولیدی مستقر، انتخابات اعضای هیات مدیره شهرک صنعتی لالجین برگزار شده بود که با توافق نهایی با اعضای منتخب، واگذاری اداره امور داخلی این شهرک به شرکت خدماتی انجام گرفت.
گردان با اشاره به افتتاح مرکز خدمات و کسب و کار همدان درآینده‌ای نزدیک گفت: با توجه به این مهم شرکت‌های فنی مهندسی، دانش‌بنیان، مدیریت صادرات و شرکت‌های فعال در حوزه بازرگانی یا واحدهای تولیدی می‌توانند برای حضور در این مرکز ثبت‌نام و به واحدهای صنعتی خدمات ارائه کنند.
وی تاکید کرد: شرکت‌هایی که تجربه بالایی داشته و خدمات بهتری به واحدهای صنعتی ارائه کنند در اولویت قرار می‌گیرند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان اظهار کرد: مرکز کسب و کار به عنوان یکی از فازهای شهرک فناوری در محدوده شهرک صنعتی بوعلی (هشت کیلومتری محور همدان ـ تهران) واقع شده و واگذاری نیز بر اساس مقررات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام می‌شود.
وی ابراز کرد: این مرکز می‌تواند به عنوان کلینیک صنعت و خدمات صنعتی با ایجاد رابطه قوی در رساندن خدمات نرم‌افزاری به صنعتگران فعالیت کند.