گردهمایی بازیگران اصلی زیست‌بوم فناوری اطلاعات برای نخستین بار در کاشان

دنیای اقتصاد-اصفهان: احمدرضایی با اشاره به برگزاری دومین همایش و رویداد تخصصی فناوری اطلاعات و کامپیوتر معروف ITCOMP اظهار داشت: این همایش امسال با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از فعالین، متخصصین و کارآفرینان صنعت کامپیوتر و فناوری اطلاعات در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

 

وی بابیان اینکه در این رویداد برای نخستین بار در کاشان بازیگران اصلی زیست‌بوم فناوری اطلاعات حضور دارند، ابراز داشت: این رویداد و همایش یک فرصت ویژه برای رشد و خلاقیت جمعی در اکوسیستم کامپیوتر و آی تی کاشان است.

 

دبیر دومین همایش تخصصی ITCOMP کاشان با اشاره به اینکه در این رویداد تبادل ایده و تجربه با مدیران کسب‌وکارهای آنلاین کشور در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: فعالان کامپیوتر و فناوری اطلاعات تا پیش از برگزاری این رویداد برای برقراری ارتباط با شبکه همکاران و تبادل تجربه فقط فرصت حضور در رویدادهای کلان‌شهرها را داشتند که این فرصت هم‌اکنون در کاشان با برگزاری این رویداد فراهم‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کاشان یکی از شهرهای صنعتی ایران است که شرکت‌های مختلف صنعتی در آن فعالیت می‌کنند، گفت: رویداد تخصصی ITCOMP فرصت آشنایی با مدیران و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران صنعتی را فراهم آورده است.

 

رضایی با اشاره به اینکه رویداد تخصصی فناوری اطلاعات و کامپیوتر کاشان فرصتی برای متخصصین سایر شهرها نیز هست، افزود: ITCOMP اولین رویداد تخصصی در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات در شهر کاشان است که با خط‌مشی آموزش، تجربه و ارتباط اقدام به برگزاری همایش با همگرایی بین سه بخش نیروی انسانی متخصص، فعالان آی تی و کامپیوتر و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کرده است.

 

وی بابیان اینکه این رویداد منجر به ایجاد یک فضای تبادل دانش بین اعضای جامعه مورد هدف می‌شود، خاطرنشان کرد: این رویداد حتی برای نیروهای کار تازه‌وارد در این حوزه هم مفید است چراکه با فعالین و متخصصین این صنعت آشنا می‌شوند.