بیشترین درصد افزایش هفتگی
سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. شیشه‌وگاز دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگاز» مبلغ284ریال و سرمایه آن معادل 74میلیارد و844میلیون ریال است.

pic۱

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. کیوان در رده هفتم این گروه ایستاد. «غیوان» با سرمایه۱۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۸۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

pic2

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت سیمان‌‌‌بهبهان به خود اختصاص داد. معدنی‌املاح در رده چهارم این گروه ایستاد. «شاملا» با سرمایه70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم1442ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۳

گران ترین سهم تهران‌شیمی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. تایدواتر دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» 1296ریال و سرمایه آن بالغ‌بر216میلیاردریال است.

pic۴

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. بیمه‌البرز در رده سوم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه ۲۶۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم۸۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

pic5

بیشترین سهام معامله شده حفاری‌شمال هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه سوم شد. سرمایه «رمپنا» برابر رقم۷هزارو۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

pic6

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. شیشه‌قزوین در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کقزوی» معادل84میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را28ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۷

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته پتروشیمی‌فن‌آوران به دست آورد، تکنوتار در جایگاه دوم ایستاد. «تکنو» با سرمایه۹۵میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریالی، سود هر سهم خود را۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

pic8

بیشترین درصد کاهش ماهانه
افست در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ایران‌خودرودیزل در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «خاور» سود هر سهم خود را450ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر یک هزار و 600 میلیارد ریال است.

pic۹

بیشترین کاهش قیمت
پتروشیمی‌فن‌آوران هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان‌ارومیه هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساروم» ۹۳۹ ریال و سرمایه آن بالغ بر۳۱۰ میلیارد ریال است.

pic10

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته بسته‌بندی‌مشهد ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را71ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۱۱

کمترین ارزش معامله
کاشی‌سعدی هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که مگسال در این گروه هشتم شد. سرمایه «زمگسا» برابر رقم ۱۲میلیارد و۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را۲۴۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

pic12

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته فولادخوزستان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه نهم این گروه را سالمین به خود اختصاص داد. «غسالم» با سرمایه30 میلیارد ریال سود هر سهم خود را720ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۱۳

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

pic14