روزانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که بهنوش در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «غبهنوش» سود هر سهم خود را مبلغ۲۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۲ میلیاردو۳۰۴میلیون ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ایران مرینوس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.شیشه وگاز در رده نهم این گروه ایستاد. «کگاز» با سرمایه‌ای معادل۷۴میلیاردو۸۴۴میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۰۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام صدرا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه۳ هزارو ۵۲۰میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۱ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان ارومیه به خود اختصاص داد. گل گهر در رده هشتم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۲۰۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر دراین گروه دهم شد. سرمایه «وغدیر» معادل۶ هزارو۷۵ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۵۹۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نوش مازندران به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر۵۱میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تکسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کترام» با سرمایه‌ای برابر ۵۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۹۹‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان فارس هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفار» مبلغ2260 ریال و سرمایه آن معادل50 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته نیروکلر به دست آورد.گرجی در جایگاه هشتم ایستاد. «غگرجی» سود هر سهم خود را با سرمایه 20 میلیارد ریال، 392‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام صدرا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه7 هزار و950میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل338‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیرصدرا به خود اختصاص داد.فولاد مبارکه اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه 15 هزارو800 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ383‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
صدرا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ماشین سازی اراک در این گروه هشتم شد. سرمایه «فاراک» برابر 540میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ74ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته آبگینه به دست آورد. باما در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر79میلیاردو536میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ296‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
آذریت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 361 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سامان گستر اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند نقش جهان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنقش» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۵میلیارد‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تکنوتار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کیوان در رده ششم این گروه ایستاد. «غیوان» با سرمایه‌ای معادل ۱۶میلیاردو۵۰۰میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۵۱۹‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۴۵هزارو ۸۷۳ میلیاردو۶۵۵میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۱۴ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز بانک ملت به خود اختصاص داد. بیمه‌البرز در رده هشتم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه ۲۶۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و۵۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت زیان هرسهم خود را معادل۱۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کاشی اصفهان به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیادجایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس