بیشترین بازدهی هفتگی
حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد.تکنوتار چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم تکنو 141ریال و سرمایه آن بالغ بر 33میلیارد ریال است. تکنوتار 71درصد EPS سال 84 را میان سهامدارانش تقسیم کرد.

بیشترین بازدهی ماهانه
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود که سرمایه‌گذاری مسکن در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت.این شرکت سود هر سهم خود را 304ریال پیش‌بینی کرده است.سرمایه این شرکت معادل 1000میلیارد ریال است. ثمسکن 80درصد سود را میان سهامدارانش تقسیم کرد.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت لوله و تجهیزات سدید به خود اختصاص داد. تولی‌پرس در رده دهم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1518ریال پیش‌بینی کرده است. شتولی صددرصد سود سال 84 را میان سهامداران تقسیم کرده است.

گرانترین سهم
سیمان ارومیه در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. مواداولیه دارو پخش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وتماد» مبلغ شش‌هزار و پنج ریال و سرمایه آن معادل 30میلیارد ریال است. تنها پنج‌درصد سهام این شرکت در بازار شناور است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری‌ بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه این شرکت معادل 5هزار و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1162ریال پیش‌بینی کرده است. 20درصد سهام «فساپا» شناور آزاد است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سایپا به خود اختصاص داد.لاستیک دنا در رده پنجم این گروه ایستاد.«پدنا» با سرمایه 208میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 267 ریال پیش‌بینی کرده است.25درصد از سهام شرکت یاد شده در بازار شناور است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونیکی» معادل دوهزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر 300ریال پیش‌بینی کرده است. P/E این شرکت برابر 3/3مرتبه است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را سولیران به دست آورد.معدنی دماوند در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کدما» معادل 2میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 200 ریال پیش‌بینی کرده است. پیش‌بینی سود هر سهم «کدما» برای امسال نسبت به سال مالی گذشته 200درصد افزایش دارد.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم زامیاد به دست آورد. داده‌پردازی ایران در جایگاه چهارم ایستاد. این شرکت با سرمایه 93میلیارد و 376میلیون ریال، سود هر سهم خود را 428ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کابل‌باختر در رده چهارم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه 3میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 425ریال پیش‌بینی کرده است. تنها 15درصد سهام باختر شناور آزاد است.

0

بیشترین کاهش قیمت
نگین طبس هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به‌دست آورد. داروسازی جابرابن حیان پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت 1824ریال و سرمایه آن معادل 72میلیارد ریال است. «دجابر» در دوره سه‌ ماهه 42درصد EPS خود را محقق کرده است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر ارزان‌ترین سهم بود. مخابراتی راه دور در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «لمخابر» با سرمایه 84میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 826ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت در سال‌جاری 300ریال و سرمایه آن معادل 2هزار و 900میلیارد ریال است.30درصد سهام «ونیکی» شناور آزاد است.

3

کمترین ارزش معامله
سولیران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که نصیر ماشین در این گروه نهم شد.سرمایه «خنصیر» معادل 10میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 605 ریال پیش‌بینی کرده است.نصیر ماشین در بهار امسال این پیش‌بینی را با 27درصد پوشش محقق کرد.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سولیران در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه ششم این گروه را توسعه فارس به خود اختصاص داد. «ثفارس» با سرمایه 102میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 187ریال پیش‌بینی کرده است. فروش این شرکت برای امسال نسبت به سال قبل با 52درصد افزایش مواجه است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کارتن ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «چکارن» با سرمایه 20میلیارد و 250میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 991 ریال پیش‌بینی کرده است.«چکارن» 35درصد از سود سالانه را میان صاحبان سهام تقسیم می‌کند.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس