روزانه
بیشترین بازدهی
باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که قند هگمتان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قهگمت» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
آلومینیوم پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سرما آفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «سرما» با سرمایه‌ای معادل ۷۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مپنا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل سه‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مپنا به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده دوم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه دهم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از چهار هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. «وصندوق» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. تکنوتار در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۲۶۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
پتروشیمی شیراز جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گالوانیزه سپاهان چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فجر» مبلغ 218ریال و سرمایه آن معادل 429میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآوری مواد معدنی به دست آورد. باما در جایگاه پنجم ایستاد. «کاما» با سرمایه 79میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4664ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مپنا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل نه هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 705ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 803ریال و سرمایه آن برابر پنج هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2014ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 402ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 845ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قطعات فولادی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فنورد» سود هرسهم خود را مبلغ ۴۷۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان شاهرود در رده سوم این گروه ایستاد. «سرود» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۴۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه «رمپنا» برابر ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۳۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «کگل» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۲۹ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده سوم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابرر ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» بیش از ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. شهدخوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس