در همین راستا حالا این شرکت‌‌‌ اعلام کرده است با همکاری که در این زمینه با پلتفرم «ادورج» شروع کرده، توانسته چالش حجم زیاد تبلیغات پذیرنده‌‌‌های خود را حل کند. دیجی‌‌‌فای اعلام کرده که در این زمینه کانال‌‌‌های مختلفی را برای تبلیغات پذیرنده‌‌‌های خود امتحان کرده و در نهایت یکی از سرویس‌‌‌هایی که برای آنها نتیجه‌بخش بوده، ادورج بوده است.

بر اساس اظهارات مدیران دیجی‌‌‌فای، این شرکت از اواسط خرداد ماه امسال همکاری جدی خود با ادورج را کلید زده و توانسته تا اواسط تیر ماه نیز ۳۲ کمپین مختلف را با این پلتفرم پیاده‌سازی کند. این شرکت خبر می‌دهد که از آنجا که تبلیغات بنری آنها با ادورج رضایت‌‌‌بخش بوده، تصمیم گرفته‌‌‌اند که تبلیغات ریتارگتینگ خود را هم با این مجموعه شروع کنند.

بر اساس توضیحات دیجی‌‌‌فای، با توجه به اینکه تعداد درخواست‌‌‌هایی که برای خدمات تبلیغات پذیرنده‌‌‌هایشان داشته‌‌‌اند رو به افزایش است، این همکاری ادامه‌‌‌دار خواهد بود.

ادورج در واقع یکی از زیرمجموعه‌‌‌های اسمارتک، پلتفرم ارائه‌‌‌دهنده تکنولوژی‌‌‌های مارکتینگ است که طی دو سال از زمان شروع به فعالیتش، بنا بر ادعای معاون ارشد محصولش، رشد قابل‌‌‌توجهی در بازار تبلیغات هوشمند و هدفمند داشته است.

نادر حیدری، معاون ارشد محصول اسمارتک، در گفت‌وگو با «مارتک» اعلام می‌کند که ادورج بستری برای تبلیغات هدفمند است که منجر به افزایش فروش، استفاده از خدمات و هر هدفی که مدنظر یک کسب‌وکار است، می‌شود. حیدری مزیت رقابتی ادورج را که باعث کسب رضایت بسیاری از کسب‌و‌کارها شده است، به‌کار‌گیری هوش مصنوعی در فرآیند فعالیت‌‌‌شان عنوان می‌کند.

او در این زمینه به «مارتک» می‌‌‌گوید: «مزیت اصلی ما در بازار تبلیغات این است که از ماژولی به اسم Brain استفاده می‌‌‌کنیم که در واقع یک نوع هوش مصنوعی است. کار این هوش مصنوعی این است که تشخیص می‌دهد هر نفری که وارد وب‌سایت یا پلتفرم کسب‌وکاری می‌شود، چه چیزی را به او نمایش دهد که احتمال اینکه محصول برایش جالب باشد و روی آن کلیک کند یا نسبت به خرید آن واکنشی نشان دهد، بیشتر خواهد بود.»»

او در پاسخ به این سوال که چگونه هوش مصنوعی مورد استفاده در ادورج به این قدرت تشخیص رسیده است، توضیح می‌دهد: «روی بستری از دیتا کار کردیم و در واقع مدل‌‌‌های انجام تبلیغاتی خود را توسعه دادیم که بستر دیتای گروه دیجی‌‌‌کالا بوده است. ما امکان رصد و ارزیابی رفتار نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر را داشتیم، البته این به معنی استفاده از دیتای کاربران نیست، بلکه ما رفتار کاربران را یاد گرفتیم و توانستیم متوجه شویم چه چیزی برای چه نوع کاربری جالب‌‌‌تر است و امکان واکنش نشان دادن آن به  چه محصول و خدماتی بیشتر است.»

او معتقد است اینکه کسب‌و‌کارها از خدمات ادورج راضی هستند، به این موضوع بازمی‌گردد که این پلتفرم فعال در حوزه تبلیغات توانسته عملکرد گروه‌‌‌های مارکتینگ در انجام موفق کمپین‌‌‌های تبلیغاتی را بالا ببرد.