بازار دیجیتال- یکی از محبوب‌ترین سری نوت‌بوک‌های تولید شده، نوت‌بوک‌های مخصوص کاربرد‌های چند‌رسانه‌ای هستند که به واسطه ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خاص از جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران برخوردار هستند. جدیدترین عضو این سری نوت‌بوک‌ها N۷۵SF ایسوس است که از قطعات و فناوری‌های سخت‌افزاری خاصی بهره می‌برد. این دستگاه بر پایه پلت‌فرمHuron River عرضه شده است که به واسطه این موضوع از جدیدترین پردازنده اینتل یعنی Core i۷ ۲۶۳۰QM بهره می‌برد. یکی از تغییرات به وجود آمده در پردازنده‌های نسل جدید نحوه نامگذاری است. در این پردازنده از عدد دو در شروع مدل پردازنده استفاده می‌شود و تعداد رقم‌های مدل از ۳ به ۴ رقم تغییر کرده است.

همچنین این دستگاه مجهز به هشت گیگابایت حافظه است که به خوبی نیاز کاربران را برآورده می‌سازد . یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این نوت‌بوک میزان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات است. در این محصول از یک هارددیسک ۵/۱ ترابایتی برای ذخیره‌اطلاعات استفاده کرده است که نیاز سخت پسند‌ترین کاربران را هم بر‌آورده می‌کند. کارت‌گرافیک این دستگاه از آخرین نسل پردازنده‌های گرافیکی NVidia یعنی GT۵۵۵ است. یکی از نکات قابل توجه در مورد این کارت‌گرافیک وجود دو گیگابایت حافظه‌گرافیکی اختصاصی از نوع GDDR۵ است که باعث افزایش راندمان دستگاه در بازی‌های کامپیوتری می‌شود.

از دیگر مشخصات این نوت‌بوک می‌توان به بلندگوهای بسیار با کیفیت که ساخت شرکت بسیار خوشنام B&O است، اشاره کرد. وجود این بلندگو باعث خواهد شد تا صدا‌های موجود با کیفیت بهتری شنیده شود. از دیگر فناوری‌های اختصاصی به کار رفته در این نوت‌بوک فناوری SonicMaster است که در واقع یک استاندارد جدید در صدا است که توسط ایسوس طراحی و توسعه داده شده است. این استاندارد صداهای زیر و بم را بسیار بهتر پخش می‌کند و صداهای از دست رفته را بازیابی می‌نماید تا کاربران بیش از پیش صدا را بهتر بشنوند.