لپ‌تاپ‌های رنگارنگ سونی

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی سری جدیدی از لپ‌تاپ‌های رنگارنگ Vaio خودش را به بازار هندوستان معرفی کرده است. در این مراسم که در شهر بمبئی برگزار شد، مسوولان Sony لپ‌تاپ‌های Vaio سری‌های S، C، E و Y خودشان را در شانزده رنگ متفاوت و جدید بار دیگر معرفی کردند تا نظر خریداران و کاربران جوان‌تر را هم جلب کنند. لپ‌تاپ‌های سری S طراحی باریک و سبک داشته و دارای باتری‌هایی با طول عمر مناسب و بالا هستند و در پنج رنگ متنوع معرفی شده‌اند.

لپ‌تاپ‌های سری C، اما با وزن سبک و قابل حمل‌شان از نمایشگرهای HD بهره می‌برند و تصاویر را با گرافیک مناسبی برای کاربرانشان پخش می‌کنند. این لپ‌تاپ‌ها هم در شش رنگ و طراحی منحصر به فرد جالب رونمایی شده‌اند.

لپ‌تاپ‌های سری E این شرکت که با هدف کاربران حرفه‌ای و جوان طراحی و تولید شده‌اند از پردازنده‌های پر سرعت جدید بهره برده و با طراحی‌های متفاوتی روانه بازار شده‌اند.

لپ‌تاپ‌های سری Y هم در واقع محصولات ارزان قیمت این شرکت هستند و برای کاربران تازه‌کار و نه‌چندان حرفه‌ای طراحی و تولید شده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها هم در چهار طرح و رنگ جدید و جالب به بازار معرفی شده‌اند.

«ماسورا تاماگوا» مدیر بخش کامپیوترهای شخصی Sony در هندوستان اعلام کرد که هدف Sony از معرفی این محصولات جدید افزایش میزان فروش و سهم بازار خود در بازار رو به رشد هندوستان است.

این در حالی است که شرکت Sony کمپین تبلیغاتی جدیدی را با شعار «رنگ‌های بیشتر، مدل‌های بیشتر» را راه‌اندازی کرده است تا فروش لپ‌تاپ‌های خودش را افزایش دهد. معرفی این لپ‌تاپ‌های رنگارنگ در هندوستان هم در راستای فعالیت‌های تبلیغاتی این شرکت در قالب این کمپین جدید بوده است.

مدیران Sony اعلام کرده‌اند که لپ‌تاپ‌های رنگارنگ این شرکت از اواسط ماه جولای به طور رسمی وارد بازار هندوستان شده و سپس به تدریج به بازار کشورهای دیگر هم می‌رسند.