خرد کردن سبزی با «مک‌بوک ایر»

زمانی که تمامی چاقوهای آشپزخانه درون ماشین ظرفشویی قرار گرفته باشند و شما واقعا به یک چاقو برای خرد کردن سبزی نیاز داشته باشید، اولین ابزاری که برای استفاده به ذهنتان خطور می‌کند چیست؟ قطعا یک لپ‌تاپ نخواهد بود!

به گزارش مهر، به نظر می‌آید اگر پاسخ سوال بالا «مک بوک ایر» اپل باشد، برای بسیاری از کاربران این لپ‌تاپ مایه شگفتی نخواهد بود، زیرا این محصول سبک وزن و بسیار باریک شرکت اپل به تازگی به یکی از ابزارهای فیلم‌های ویدئویی عجیب و غریبی تبدیل شده که در سایت‌های اینترنتی برای آموزش آشپزی منتشر می‌شوند.

در آخرین فیلم‌های آموزش آشپزی با استفاده از مک بوک ایر، از لبه حاشیه‌ای این لپ‌تاپ برای خرد کردن هویج، سیب، ذرت، قارچ و حتی میگو استفاده شده است.

این اولین باری نیست که از این لپ‌تاپ نسبتا گران قیمت در آموزش آشپزی استفاده می‌شود و مهمتر از همه اولین باری نیست که فردی درباره خطرناک بودن این لپ‌تاپ مطلب نوشته است.

بر اساس گزارش سی ان ان، تا کنون تصاویر زیادی از کاربران مک بوک‌ایر که شرکت اپل همواره از باریکی و ظرافت آن به عنوان امتیازی قابل توجه یاد کرده است، روی اینترنت منتشر شده که نشان‌دهنده آسیب‌های جسمی به کاربران بوده است. برای مثال تصویری که روی وبلاگی با نام BoingBoing منتشر شده نشان می‌دهد مردی آرنج خود را با مک بوک ایر بریده و جراحت عمیقی به آن وارد کرده است.