هدست‌هایی برای iPhone و موبایل‌های هوشمند

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی هدست‌های جدیدی را به بازار انواع لوازم جانبی معرفی کرده است. این هدست‌ها مجهز به تکنولوژی کاهش صداهای زائد محیطی بوده و به طور ویژه برای انواع iPhone طراحی و تولید شده‌اند. هدست‌های جدید این شرکت در مدل‌هایDR-XB۲۲iP، DR-EX۶۱iP و DR-ZX۷۰۱iP به بازار معرفی شده‌اند.

علاوه بر اینها، شرکت Sony همزمان دو مدل هدست جدید را هم برای موبایل‌های هوشمند دیگر با مدل‌های DR-EX۱۴VP و DR-XB۲۳VP به بازار معرفی کرده است. هدست‌های ویژه iPhone طراحی ساده‌ای داشته و برای قرار گرفتن روی هر گوشی مناسب هستند. دو مدل هدست دیگری که برای موبایل‌های هوشمند طراحی شده‌اند و با سیستم‌عامل‌های iOS، آندروید و BlackBerry هم سازگاری دارند. طراحی این هدست‌ها کاملا مدرن و به روز بوده و در رنگ‌های متنوعی مانند صورتی و بنفش است که می‌تواند نظر کاربران مختلف را به خودش جلب کند. این هدست‌ها در سایزهای مختلف برای کاربران متفاوت طراحی شده‌اند و صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربران خود پخش می‌کنند تا به این ترتیب تجربه جدیدی از گوش دادن به موسیقی را به آنها بدهند.

این هدست‌ها دارای کلیدهای ویژه برای پاسخگویی به تماس‌ها و یک میکروفن برای انتقال صدای کاربران هستند. سه هدست ویژه iPhone با انواع دیگر محصولات قابل حمل Apple یعنی iPad و iPod هم سازگاری دارند.

شرکت Sony اعلام کرده است که هدست‌های جدیدش را به زودی و با قیمت ۴۰ دلار برای مدل DR-EX۱۴VP، قیمت ۶۰ دلار برای مدل

DR-XB۲۳VP، قیمت ۱۵۰ دلار برای مدل DR-ZX۷۰۱iP، قیمت ۴۰ دلار برای مدل DR-EX۶۱iP و قیمت ۶۰ دلار برای مدل DR-XB۲۲iP به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی خواهد رساند.