بازار دیجیتال- اگر به دنبال یک سایت خوب و مفید برای یادگیری بهتر و بیشتر زبان انگلیسی هستید و به دنبال تقویت دامنه لغات که مهم‌ترین بخش یادگیری هر زبانی از جمله انگلیسی است، می‌‌گردید بهتر است به سایت www.visuwords.com سر بزنید.

این سایت رایگان و آنلاین، پر از لغت و منابع اطلاعاتی است. با تایپ یک کلمه در سایت visuwords، کلمات مرتبط از جمله مترادف‌ها، متضادها، زیرمجموعه‌ها و... را برای شما به شکلی بسیار جالب گرافیکی نمایش می‌دهد. در واقع ویژگی سایت visuwords نسبت به سایت‌های مشابه همین حالت گرافیکی جذابی است که استفاده از آن برای کاربر بسیار لذت بخش است.
با تایپ هر کلمه‌ای در کادری که در بالای صفحه دیده می‌شود می‌توانید علاوه بر معنی کلمه به اطلاعات جالب و جذابی در مورد آن کلمه، تاریخ مربوط به کلمه و... دسترسی پیدا کنید که همین اطلاعات باعث تقویت زبان شما می‌شود. برای مثال وقتی کلمه ایران را در کادر مورد نظر تایپ می‌کنید می‌توانید در مورد شهرهای ایران، موقعیت جغرافیایی آن، دانشمندان معروف و... هم اطلاعاتی به دست بیاورید. این بار که خواستید به دنبال معنای کلمه‌ای در زبان انگلیسی بگردید، اگر عجله نداشتید به این سرویس مراجعه کنید تا در کنار جست‌وجوی معانی، به دانش زبان انگلیسی شما افزوده شود.