پر فروش‌‌ترین گوشی‌‌های تلفن همراه

فروشندگان تلفن همراه در بازار جمهوری تهران، گوشی‌‌های ۶۳۰۰ نوکیا، K۸۰۰ سونی‌اریکسون، E۲۵۰ سامسونگ، C۱۱۸ موتورولا را به عنوان پرفروش‌‌ترین گوشی‌‌ها در بازار تلفن همراه تهران معرفی کردند.

فروشندگان گوشی‌‌های نوکیا در بازار تلفن همراه مدل ۶۳۰۰ را به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند معرفی کردند.

گوشی ۶۳۰۰ نوکیا که از یک سال گذشته وارد بازار تلفن همراه تهران شده با ظاهری کلاسیک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش‌‌ترین گوشی نوکیا را در بازار تلفن همراه ایران به خود اختصاص دهد و هم اکنون نیز به بهای یک میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروخته می‌‌شود.

این گوشی که از ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ در دو رنگ نقره‌‌ای و مشکی وارد بازار جهانی شده، علاوه بر صفحه نمایش TFT از قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و سیستم پخش صدای پلی فونیک ۶۴کاناله نیز برخوردار است . حافظه داخلی این گوشی ۸/۷ مگابایت است و قابلیت ارتقای حافظه تا دو گیگا بایت را دارد.

مدل K۸۰۰ سونی اریکسون مقام پرفروش‌‌ترین گوشی این برند را به خود اختصاص داد و با گارانتی رسمی ‌‌با قیمت یک میلیون و ۸۵۰هزار ریال در سطح بازار تلفن همراه معامله شد.

این گوشی از ماه فوریه سال ۲۰۰۶ در رنگ بندی مشکی، قهوه‌‌ای و نقره‌‌ای به بازار جهانی عرضه شده است.

وزن ۱۱۵ گرمی‌‌، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسل، قابلیت فوکوس خودکار ، لنز سایبرشات و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزارو ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلی ۶۴ مگابایت و مجهز به سیستم پخش صدای پلی فونیک ۷۲ کاناله از ویژگی‌‌های بارز سونی اریکسون K۸۰۰ است.

فروشندگان گوشی‌‌های سامسونگ مدل E۲۵۰ را به عنوان پرفروش‌‌ترین گوشی این برند در بازار تلفن همراه تهران معرفی کردند.

گوشی E۲۵۰ با قیمت ۹۵۰ هزار ریال تاکنون مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گرفته است.

گوشی E۲۵۰ سامسونگ از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دلیل تنوع رنگ و کشویی بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله خانم‌‌های ایرانی قرار گرفته و توانست در لیست پرفروش‌‌ترین گوشی در بازار تلفن همراه جای گیرد.

بعد از گوشی A۱۲۰۰ و V۸ موتورولا مدل C۱۱۸ این برند که جزو گوشی‌‌های ارزان قیمت این برند قرار دارد به‌عنوان پرفروش‌‌ترین گوشی موتورولا معرفی شد.

در همین حال گوشی C۱۱۸ این برند که تنها به‌عنوان گوشی ساده برای مکالمه تلفنی به کار می‌‌رود با قیمت ۳۵۰ هزار ریال در اختیار مشتریان قرار می‌‌گیرد.