نوبر درایوهای LG‌به بازار داخلی

بازار دیجیتال - مدل (GH-۲۲NP۲۰ (IDE به عنوان درایو تازه‌وارد LG در بازار داخلی معرفی شد که طی دو هفته اخیر وارد بازار شده است.طبق اعلام مادیران، نمایندگی فروش درایوهای LG در بازار داخلی، این درایو دارای ویژگی‌هایی چون سرعت رایت ۲۲برابر برای DVD+R،ب۸ برابر برای DVD+RW ،ب۲۲برابر برای DVD-R و ۶برابر برای DVD-RW است.

سرعت خواندن این درایو برای DVD-ROM نیز معادل ۱۶برابر و برای CD-ROM معادل ۴۸برابر است.طبق اعلام این نمایندگی GH-۲۲NP۲۰ (IDE) با قیمت ۲۹هزار و ۵۰۰تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

مدل (GH۲۰NS۱۰(SATA نیز درایو تازه‌وارد دیگری از خانواده supper multi برند LG است که به پورت SATA مجهز است و سرعت نوشتن اطلاعات توسط آن روی DVD معادل ۲۰برابر است.سرعت نوشتن این درایو برای فرمت‌های DVD+R و DVD+R DL به ترتیب ۲۰ و ۱۲برابر، برای DVD+RW معادل ۸برابر، برای DVD-R معادل ۲۰برابر و برای DVD-RW معادل ۶برابر است. سرعت خواندن این درایو نیز برای فرمت‌های DVD-RAM و DVD±RW معادل ۱۲ و ۱۳برابر و برای DVD±R معادل ۱۶برابر، برای DVD±RDL معادل ۱۲برابر و برای (CD-DA(DAE معادل ۴۰برابر است.حداکثر زمان پاسخگویی این درایو نیز برای CD-ROM معادل ۱۲۵میلی‌ثانیه، برای DVD-ROM معادل ۱۴۵میلی‌ثانیه و برای DVD-RAM معادل ۲۷۰میلی‌ثانیه است.این درایو نیز با قیمت ۲۹هزار و ۸۰۰تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.