دستگاه‌های چند منظوره گران‌قیمت اپسون

بازار دیجیتال - مدل Stylus CX۹۳۰۰F به عنوان دستگاه چندمنظوره جدید EPSON در بازار داخلی معرفی شد.

طبق اعلام مادیران، نمایندگی فروش محصولات این برند،Stylus CX۹۳۰۰F یک دستگاه چند منظوره است که قابلیت استفاده آسان به صورت دستگاه کپی و فاکس رنگی بدون نیاز به کامپیوتر را دارد.

این دستگاه به چهار کارتریج جوهر مجزا، صفحه نمایش LCD با سایز ۵/۲ اینچ برای مشاهده تصاویر از کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر و پورت USB ۲/۰ مجهز است. وضوح چاپ این دستگاه نیز ۵۷۶۰×۱۴۴۰نقطه در اینچ و سرعت چاپ آن ۳۲صفحه در دقیقه است. سرعت کپی این دستگاه نیز ۳۰صفحه در دقیقه و سرعت فکس آنKBSا ۶/۳۳ است. این دستگاه همچنین قادر است اسناد را با وضوح ۱۲۰۰×۲۴۰۰نقطه در اینچ اسکن کند.

قابلیت چاپ از روی کارت حافظه و امکان ذخیره‌سازی در کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر، قابلیت چاپ مستقیم از دوربین دیجیتال و سازگاری با سیستم عامل Windows ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/Mac/Me از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. مادیران قیمت Stylus CX۹۳۰۰F را ۲۶۲هزار تومان اعلام کرد. این نمایندگی همچنین مدل Stylus Photo RX۶۹۰ را به عنوان دستگاه چند منظوره گران‌قیمت این برند معرفی کرد.

قابلیت استفاده آسان به صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، قابلیت چاپ اسناد با وضوح ۵۷۶۰×۱۴۴۰ نقطه در اینچ و قابلیت اسکن اسناد با وضوح ۱۲۰۰×۲۴۰۰نقطه در اینچ برخی از ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این دستگاه همچنین با شش کارتریج مجزا برای بهینه‌کردن مصرف جوهر، پورت USB۲/۰، مانیتور رنگی ۵/۲ اینچی و ... مجهز است.

سرعت چاپ و کپی این دستگاه نیز برای اسناد سیاه و سفید معادل ۴۰صفحه در دقیقه است.

قابلیت چاپ روی DVD، CD، نصب بلوتوث، چاپ عکس از روی کارت حافظه و امکان ذخیره‌سازی در کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر و سازگاری با سیستم عامل Windows ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/Me/Mac از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. مادیران قیمت این دستگاه را نیز ۳۰۵هزار تومان اعلام کرد.