ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات

بازار دیجیتال- پنجاه و سومین شماره از ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات منتشر شد. این شماره از ماهنامه نیز مانند شماره‌های پیشین خود به قسمت‌هایی از جمله زیرساخت، بورس و خصوصی‌سازی، تنظیم مقررات، حقوق ICT، اجتماعی، مقالات فنی ICT، بازار تجهیزات و... تقسیم شده است.

همچنین هر یک از این قسمت‌ها خود به زیرمجموعه‌های دیگر نیز تقسیم شده است. قسمت زیرساخت این ماهنامه شامل نظارت بر نحوه توسعه شبکه و ارائه خدمات زیرساخت بر عهده دفتر طرح‌های جامع شبکه یکپارچه، اخبار زیرساخت، تشویق رقابت‌ زیرساختی در اروپا و... است.

در این شماره از ماهنامه اخبار جامع و کاملی نیز از بورس و خصوصی‌سازی دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به گزارش‌هایی همچون آقای وزیر! برای حل مشکل اینترنت ابتدا شرکت‌های مخابراتی دولتی را بازخواست کنید، خیزش به جای خزش، شاید در مخابرات مجری طرح خود ناظر نیز باشد، کوتاه کردن زمان انجام مناقصه، اخبار بورس و خصوصی‌سازی در مهرماه، با واگذاری مخابرات انتقاد از خصوصی‌سازی‌های دولت نهم فراگیر شود! و... اشاره کرد.

وعده‌های ارائه ارزش افزوده GPRS همچنان ادامه دارد، عمیق‌ترین شکاف دیجیتالی در میان هواداران مک‌کین و اوباما، جهان تنظیم مقررات، اخبار اتحادیه‌ جهانی مخابرات، سردمداران بازار جهانی وایمکس، اهمیت آزادسازی پهنای باند و جایگاه وایمکس، اینترنت و حقوق بین‌الملل، نیت مخابرات کشیدن کابل‌های نوری تا منازل است! و... از دیگر مطالب به چاپ رسیده در این ماهنامه است. همچنین در قسمت مقالات فنی ICT می‌توانید اطلاعات جالبی در مورد «معرفی پایه‌های مورد استفاده در ایستگاه‌های دریافت ماهواره‌های LEO» به دست آورید. پنجاه و سومین شماره از ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات در حال حاضر با قیمت ۱۵۰۰تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.