روز گذشته اکثر فعالان بازار سیم‌کارت این کالا را بدون نوسان قیمت در مناطق مختلف تهران عرضه کردند.

افت درجه دمای‌هوا که ترافیک سنگینی را در اکثر خیابان‌ها در پی داشت، باعث شد تا اکثر مشتریان به دنبال خرید سیم‌کارت نباشند و به همین دلیل نیز بیشتر فروشندگان قیمت این کالا را بدون نوسان قیمت در بازار عرضه کردند.
در میان انواع کدهای اپراتور اول موجود در بازار، در حال حاضر عرضه سیم‌کارت صفر کد «3» در اکثر مناطق تهران کاهش یافته است که پیش‌بینی می‌شود طی چند روز آینده قیمت این سیم‌کارت با پیش شماره فوق بالا برود در زمان حاضر سیم‌کارت صفر کد «3» به بهای چهار‌میلیون و 500‌هزار ریال تا چهار‌میلیون و 650‌هزار ریال فروخته می‌شود.
سیم‌کارت صفر کدهای «۲»، «۴»، «۵»، «۶»، «۷» و «۸» در پنج منطقه تهران به بهای پنج‌میلیون و ۹۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۶۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۷۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال و سه‌میلیون و ۱۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
در همین‌حال، سیم‌کارت کارکرده کدهای «1»، «2»، «3»، «4»، «5»، «6»، «7» و «8» به ترتیب به بهای پنج‌میلیون و 800‌هزار ریال، چهار‌میلیون و 300‌هزار ریال، سه‌میلیون و 650‌هزار ریال، سه‌میلیون و 100‌هزار ریال، سه‌میلیون و 150‌هزار ریال، سه‌میلیون ریال، دو‌میلیون و 900‌هزار ریال و دو‌میلیون و 600‌هزار ریال خریداری می‌شود.
کدهای فوق با قیمتی در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰‌هزار ریال بیشتر از قیمت خرید به فروش می‌رسد.
درهمین حال بازار سیم‌کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و تالیا نیز به آرامی سپری می‌شود و با ثبات قیمت مشخصی در سطح تهران توزیع می‌شود.