دوربین دیجیتال با نمایشگر بزرگ و لمسی

بازار دیجیتال- شرکت بزرگ GE یا جنرال الکتریک به تازگی محصول جدیدی را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی و عرضه کرده است.

دوربین جدید این شرکت که با مدل E۱۲۵۰TW به بازار معرفی شده است، طراحی ساده‌ای داشته و می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران مبتدی و نیمه‌حرفه‌ای باشد که به تکنولوژی‌های جدید هم علاقمند هستند.

ویژگی مهم و جالب توجه این دوربین در واقع مجهز بودن آن به نمایشگری بزرگ و کاملا لمسی است که این روزها برای اغلب کاربران و خریداران اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این نمایشگر از نوع LCD با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۴۰۰ پیکسل

برای کاربرانش به نمایش گذاشته و امکان عکاسی راحت‌تر را هم به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۲/۱۲ مگاپیکسل را داشته و امکان زوم اپتیکال تا ۵ برابر را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. دوربین عکاسی جدید شرکت GE دارای یک لنز ۲۸‌میلیمتری است و قابلیت کاهش قرمزی چشم را هم دارد.

این محصول مجهز به تکنولوژی تشخیص صحنه، تشخیص چهره، تشخیص لبخند و حالت پلک زدن است که آن را از محصولات رقیب متمایز می‌کند.

E۱۲۵۰TW که در رنگ‌های متنوعی طراحی و تولید شده، امکان گرفتن عکس‌های پانورامیک را هم دارد.

شرکت جنرال الکترونیک اعلام کرده است که دوربین عکاسی جدیدش را از روز بیست و دوم ماه ژوئن و با قیمت ارزان ۱۹۹‌دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی‌ می‌رساند.